انقلاب اسلامی ایران، مصداق انقلابی کامل است
کد خبر: 3953350
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
حجت‌الاسلام سعیدی:

انقلاب اسلامی ایران، مصداق انقلابی کامل است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا انقلاب اسلامی ایران را مصداق انقلابی کامل دانست که توانسته چهار مرحله پیروزی، استقرار، استکمال و استمرار را طی کند.

راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن 99 در بندرعباس از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان لارک تا بوستان غدیر برگزار و شعارهایی در راستای حمایت و تجدید پیمان با انقلاب اسلامی، سر داده شد. ازجمله این شعارها «22 بهمن نماد دین است، عامل اتحاد مسلمین است»، «با رهبر خود همه در بیعتیم، مدافعان حرم عترتیم»، «دفاع از دین حق داده به ما اعتبار، به نام حق گرفتیم صلابت و اقتدار»، «پیام ما به دولت آمریکاست، خط مقاومت همیشه پویاست»، «تحریم آمریکایی دیگر اثر ندارد، از عزم ملت ما دشمن خبر ندارد» بودند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، صبح امروز، 22 بهمن‌ماه، در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم‌الله ۲۲ بهمن بندرعباس، اظهار کرد: انقلاب کامل، انقلابی است که بتواند چهار مرحله پیروزی، استقرار، استکمال و استمرار را طی کند و انقلاب اسلامی ایران مصداق آن است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب پیامبر اعظم(ص) تا مرحله استقرار پیش رفت، اما در مرحله استکمال با مانع و مشکل مواجه و تبدیل به نظام شاهنشاهی ضد دینی اموی شد، افزود: انقلاب اسلامی ایران در 42 سالگی خود این چهار مرحله را طی کرده و توجه به این امر برای مردم ما بسیار لازم و ضروری است، چراکه دستیابی به قله‌های پیروزی نهایی و قهرمانی در مرحله فینال، کار بسیار سخت و سنگینی است.

سعیدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران چهار دهه را به سلامت طی کرده است، عنوان کرد: امروز چشم جهانیان به ملت، رهبری ایران و انقلاب دوخته شده که چگونه این مسیر آینده را ادامه خواهد داد.  دشمن به دنبال تغییر ذائقه و فرهنگ، تخلیه روحیه انقلابی و ایجاد بی‌تفاوتی نسبت به دین و انقلاب است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ادامه داد: هدف اصلی نظام حاکم بر آمریکا مقابله با انقلاب و براندازی نظام اسلامی است و این هدف در طول بیش از 4 دهه ثابت بوده است اما استراتژی‌ها و راهبردها با توجه به متغیرهای زیادی تغییر می‌کنند. استکبار با توجه به شرایط گاهی نبرد سخت، گاهی توطئه کودتا، گاهی تحریم و گاهی تحریم همراه با تعامل را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

سعیدی با اشاره به اینکه هیچ فرقی بین ترامپ و بایدن نیست و اطلاعات دقیق حرف‌های اوباما که تئوریسینش بایدن بود گواه این امر است، تصریح کرد: راهبرد اوباما حذف قدرت هسته‌ای کشورمان، نفی قدرت منطقه‌ای ایران، عدم حمایت ایران از حزب‌الله و حماس و عدم ایفای نقش در خاورمیانه بزرگ بوده که طراحی آن توسط بایدن صورت گفته بود.

وی با بیان اینکه ترامپ نیز به دنبال گرفتن چهار رکن انقلاب اسلامی شامل انسجام ملی، قدرت منطقه‌ای، قدرت دفاعی و قدرت انرژی بود اما نتوانست به آرزویش برسد، عنوان کرد: دیو و دلبرسازی از ترامپ و بایدن امری اشتباه است. بایدن به دنبال کشاندن یاران به پای میز مذاکره با حداقل امتیاز و بر سر کار آوردن دولتی متناسب با خواسته خودش است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خاطرنشان کرد: نباید نگاهمان به دشمن باشد چراکه دشمن تنها به دنبال منافع خودش است. اگر قرار است قوه مجریه در کنار قوه مقننه و قضاییه فعالیت کند، نیاز به یک همبستگی دارد و نمی‌شود که مقام معظم رهبری جهت هواپیما را به یک سمتی هدایت کند و رئیس‌جمهور آن را به سمت دیگری منحرف کند. پس مردم توجه کنند که برای هموارسازی مسیر انقلاب و عملی شدن آرمان‌های رهبری، نیاز به فراهم شدن زمینه‌های لازم است که مردم آن را تعیین می‌کنند.

وی در پایان بیان کرد: اگر قرار است اقتدار جمهوری اسلامی ایران تداوم یابد، نگاه مردم به صندوق رأی باید نگاه دیگری باشد. باید طوری مشارکت و مسیر از سوی مردم تعیین شود که سبب همبستگی و همدلی در کشور و تداوم زمینه اقتدار کشور شود.

یادآور می‌شود؛ در پایان این راهپیمایی قطع‌نامه‌ای در 9 بند قرائت شد که در بخشی از آن آمده است: «با نصب‌العین قرار دادن نقشه راه ولایت و امت؛ یعنی بیانیه فاخر و گران‌سنگ گام دوم انقلاب اسلامی، آمادگی خود را برای حضور در عرصه‌های هفتگانه جهاد فی سبیل الله، در میدان‌های علم، معنویت، اقتصاد، سیاست خارجه، مبارزه با فساد و برقراری عدالت، استقلال و مبارزه با سبک زندگی غربی و بسط و گسترش سبک زندگی اسلامی، همچون گذشته اعلام می‌داریم».

انتهای پیام
captcha