اثبات کارآمدی نظام در گرو انجام صحیح وظایف از سوی مسئولان است
کد خبر: 3953781
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷

اثبات کارآمدی نظام در گرو انجام صحیح وظایف از سوی مسئولان است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه کارآمدی نظام در گرو انجام صحیح وظایف از سوی مسئولان است، تصریح کرد: اگر یک مسئول در انجام وظیفه خود درست عمل کنید این موضوع اثر خود را بر سایر بخش‌ها خواهد گذشت و در نهایت توسعه و پیشرفت نصیب کشور خواهد شد.

ارسالی| ضرورت توجه به انتظارات رهبری از مجلس انقلابی/ کارآمدی نظام در گرو انجام صحیح وظایف از سوی مسئولان استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی نیکزاد، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی امروز، 25 بهمن با حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه ارومیه در این دیدار با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب انتظاراتی از مجلس شورای اسلامی دارند که باید این انتظارات در اولویت قرار بگیرد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با لفظ مجلس انقلابی از مجلس فعلی یاد کردند و این نام برای نمایندگان مجلس همان‌گونه که یک پشتوانه بسیار مهم بوده از طرفی وظایف سنگینی نیز برعهده آنها گذاشته است.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی با بیان اینکه امروزه با وجود مشکلات اقتصادی و شیوع کرونا، مردم نیاز به امید در جامعه دارند، ادامه داد: در این راستا همه قوا از جمله مجلس شورای اسلامی باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

وی با بیان اینکه کارآمدی نظام در گرو انجام صحیح وظایف از سوی مسئولان است، تصریح کرد: اگر یک مسئول در انجام وظیفه خود درست عمل کنید این موضوع اثر خود را بر سایر بخش‌ها خواهد گذشت و در نهایت توسعه و پیشرفت نصیب کشور خواهد شد.

علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه رمز توسعه کشور توجه به مسئله علم است، بیان کرد: امروزه هر کشوری که از نظر توان علمی در سطح بالایی قرار دارد در گفتمان‌های جهانی نیز حرفی برای گفتن دارد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از توان علمی جوانان اظهار کرد: اگر کسی امروزه از جوانان و نخبگان کشور حمایت نکند خلاف منویات مقام معظم رهبری عمل کرده است.

نیکزاد با اشاره به حمایت‌های مجلس از تحقیق و پژوهش تصریح کرد: امروزه مجاهدت‌های علمی در همه عرصه‌ها در کشور قابل مشاهده است که این موضوع در تلاش‌های انجام شده برای تولید واکسن کرونا به عینه نمود دارد.

انتهای پیام
captcha