توزیع ۷۸ هزار بسته معیشتی در اردبیل
کد خبر: 3954692
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

توزیع ۷۸ هزار بسته معیشتی در اردبیل

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل از توزیع بیش از ۷۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان اردبیلی توسط این ستاد از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون خبر داد.

توزیع ۷۸ هزار بسته معیشتی در اردبیلمهدی افتخاری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل،‌ اظهار کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون، بیش از ۷۸ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان اردبیلی توسط این ستاد توزیع شده است. در این مدت بیش از ۴۰ هزار بسته بهداشتی شامل ژل و ماسک در بین گروه‌های مختلف استان توزیع شده شده و ادامه دارد.

افتخاری بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام در استان در ۹ ماه شیوع کرونا بیش از ۴۰ هزار بسته پروتئینی و ۳۸ هزار بسته غذایی توزیع کرده است. این بسته‌های غذایی و بهداشتی اغلب در بین اقشار آسیب‌دیده که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نبوده‌اند، توزیع شده که شناسایی این افراد توسط گروه‌های جهادی در مناطق محروم و حاشیه شهر و روستا‌ها به انجام رسیده است.

وی افزود: در این امر خطیر علاوه بر گروه‌های جهادی سمن‌ها و خیرین نیز یاریگر ما بوده‌اند تا این بسته‌های کمکی در بین اقشار نیازمند به نسبت عادلانه توزیع شود.

پرداخت تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی برای ۷۰۰ طرح اشتغال‌زا

افتخاری با اشاره به حمایت‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل از طر‌ح‌های اشتغالزایی بیان کرد: تاکنون برای ۷۰۰ طرح اشتغالزا تا سقف ۴۰ میلیون تومان برای هر طرح تسهیلات پرداخت شده تا با اجرایی شدن این طرح‌ها فرصت اشتغال و تسهیل‌گری در این بخش فراهم آید. اجرای این طرح‌ها به تولید محصولات بومی و صنایع دستی کمک کرده و ما در حد امکان نسبت به خرید این محصولات اقدام می‌کنیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اردبیل از بهره برداری بیست و هفتمین مدرسه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان اردبیل خبر داد و گفت: در کنار احداث ۲۷ مدرسه احداث یک دستگاه پل در یکی از روستا‌های دورافتاده خلخال با صرف ۵ میلیارد تومان در حال انجام است که پیش بینی می‌شود و تا آخر سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

افتخاری در پایان از کمک و مساعدت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه استان، استاندار اردبیل، نمایندگان استانی در مجلس و سایر مدیران و دلسوزان در کمک و پشتیبانی از ستاد اجرایی فرمان امام در استان اردبیل برای انجام ماموریت انقلابی قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha