بستر فروش اینترنتی محصولات مؤسسات قرآنی خراسان‌جنوبی فراهم شد
کد خبر: 3955257
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

بستر فروش اینترنتی محصولات مؤسسات قرآنی خراسان‌جنوبی فراهم شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی بصائر در استان، گفت: این فروشگاه این قابلیت را برای تمام مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی فراهم کرده است تا محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و به آسانی تهیه کنند.

فروش اینترنتی محصولات مؤسسات قرآنی خراسان‌جنوبی فراهم شدحجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی بصائر تحت نظارت اداره کل تبلیغات اسلامی استان خبر داد و گفت: با این فروشگاه امکان خرید آنلاین محصولات قرآنی و فرهنگی با تخفیفات ویژه فراهم شده است.

وی افزود: این محصولات شامل؛ کتاب‌های آموزشی، نرم‌افزار‌های قرآنی و دینی، قرآن کریم، مفاتیح‌الجنان و سایر محصولاتی از این قبیل است. این فروشگاه به آدرس http://basaershop.ir به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و مؤسسات قرآنی می‌توانند محصولات خود را با هماهنگی اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات در این بستر ارائه کنند.

رضایی بیان کرد: این فروشگاه اولین فروشگاه مجازی محصولات قرآنی در استان است که محصولات را با قیمت مناسب به دست مشتری می‌رساند‌.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات تشکل‌های قرآنی همواره تهیه اقلام آموزشی و محصولات قرآنی در استان بوده است، افزود: این فروشگاه این قابلیت را برای تمام مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی فراهم کرده است تا محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و به آسانی تهیه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره فعالیت مجازی قرآنی در دوران کرونا، اظهار کرد: مدتی است سامانه مدیریت آموزش الکترونیک(lms) را به صورت اختصاصی در سایت اداره امور قرآنی راه‌اندازی کرده‌ایم.

رضایی با بیان اينکه این امر یکی از ابتکارات اداره امور قرآنی استان است، بیان کرد: راه‌اندازی این سامانه زمینه لازم را برای بهره‌گیری مؤسسات و تشکل‌های قرآنی از این فضا برای برگزاری کلاس‌های مجازی فراهم کرده و به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha