«وقف چشمه همیشه جاری» خبرنگاران و عكاسان فارس را فراخواند
کد خبر: 3958094
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

«وقف چشمه همیشه جاری» خبرنگاران و عكاسان فارس را فراخواند

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری هفتمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» خبر داد و از تمام خبرنگاران و عكاسان این استان جهت شركت در بخش خبر و رسانه این جشنواره دعوت به عمل آورد.

حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری هفتمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» خبر داد و گفت:‌ به‌منظور گسترش فرهنگ وقف این جشنواره هر ساله در بخش‌های مختلف به‌همت سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از عكاسان و خبرنگاران استان فارس جهت شركت در بخش خبر و رسانه این جشنواره افزود: این جشنواره در بخش خبر و رسانه در رشته‌های تولیدات مكتوب خبری، گزارش، مصاحبه، سرمقاله، یادداشت‌ها، گزارش تصویری عكس و گزارش خبری رادیویی و تلویزیونی برگزار می‌شود.

صفری گرائی با یادآوری اینكه میزبان بخش خبر و رسانه این دوره از جشنواره به عهده استان خراسان جنوبی است، هدف از این جشنواره را گسترش و ترویج فرهنگ وقف در عرصه‌های مختلف با استفاده از توان رسانه‌ها، جریان‌سازی و احیای سنت وقف در جامعه، حمایت از تولیدکنندگان آثار رسانه‌ای وقف در قالب رسانه یاران و ... عنوان كرد.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: همچنین هدف از این جشنواره معرفی وقف و نتایج آن در جامعه است تا بیان شود که این سنت حسنه چه اثرات دنیایی و اخروی دارد.

انتهای پیام
captcha