اجرای طرح «برکات مهدوی» در لرستان / «افق امامزادگان» جایگزین «آرامش بهاری» شد
کد خبر: 3959311
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
معاون اوقاف لرستان خبر داد:

اجرای طرح «برکات مهدوی» در لرستان / «افق امامزادگان» جایگزین «آرامش بهاری» شد

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان از اجرای طرح «برکات مهدوی» و توزیع دو هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت: نوروز امسال طرح افق امامزادگان به جای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان اجرا می‌‏شود.

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان در قالب طرح «برکات مهدوی»حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به فعالیت ۲۰ مرکز افق در امامزادگان شاخص استان لرستان، گفت: فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی از اقدامات انجام شده در این مراکز است.

وی با اشاره به اجرای طرح «برکات مهد4وی»، افزود: مراکز افق با شناسایی خانواده‌های نیازمند اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی، بین آنان می‎کنند که در این راستا در قالب طرح برکات مهدوی که از ۱۳ رجب آغاز شده و تا نیمه شعبان ادامه دارد در مجموع دو هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

عباس‌زاده با بیان اینکه طرح برکات مهدوی با هدف کمک به نیازمندان و کمک به خدام مساجد و امامزادگان اجرا می‌شود، اضافه کرد: این بسته‌های معیشتی که شامل مواد غذایی است، از محل موقوفات استان و کمک‌های خیرین جمع‌آوری و بین نیازمندان و مشاغل آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در ادامه با اشاره به وضعیت کشور و استان از نظر شیوع کروناویروس، ادامه داد: نوروز امسال طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان اجرا نمی‎شود و به جای آن طرح افق امامزادگان اجرا می‌‏شود که در قالب این طرح برنامه‌هایی دینی و فرهنگی برای عموم مردم در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha