۳۵ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد
کد خبر: 3960093
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
به همت مرکز نیکوکاری جهاددانشگاهی اردبیل؛

۳۵ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد

مدیرعامل مرکز نیکوکاری جهاد دانشگاهی استان اردبیل از توزیع ۳۵ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند استان در آستانه عید نوروز و یک دستگاه تبلت به یک دانش‌آموز نیازمند خبر داد.

۳۵ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شدفردین محمودی، مدیرعامل مرکز نیکوکاری جهاددانشگاهی اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، از توزیع ۳۵ بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند استان خبر داد و گفت: بسته‌های معیشتی توزیعی هر کدام به ارزش ۳ میلیون ریال و تبلت به ارزش ۳۰ میلیون ریال بود که با مشارکت کارکنان جهاددانشگاهی استان اردبیل و پزشکان مرکز درمان ناباروری قفقاز این نهاد تهیه و توزیع شد.

وی به تازه تاسیس بودن این مرکز و بهره‌گیری از ظرفیت خیرین به ویژه خیرین سلامت در پیشبرد اهداف آن اشاره و بیان کرد: این بسته حمایتی شامل مرغ، ماهی، برنج ایرانی، روغن، شکلات و اقلام بهداشتی بود.

محمودی، موفقیت مرکز نیکوکاری جهاد دانشگاهی در اجرای برنامه‌های محرومیت زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش از پیش خیرین استان دانست و یادآور شد: علاقه‌مندان در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۷۱۶۶۹ واریز و یا برای تحویل کمک‌های غیرنقدی خود به این مرکز واقع در اردبیل، شهرک کارشناسان، فاز ۳، ساختمان جهاددانشگاهی مراجعه و یا با شماره ۳۳۷۴۹۵۰۲-۰۴۵ تماس بگیرند.

مدیرعامل مرکز نیکوکاری جهاد دانشگاهی اردبیل مهمترین هدف این مرکز را ارائه خدمات درمان ناباروری به نیازمندان اعلام و تصریح کرد: توسعه فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری، شناسایی نیازمندان واقعی محله‌ها، افزایش اعتماد نیکوکاران و شناسایی خیرین و پیوند توانمندی‌های خیرین با نیاز‌های محرومان از جمله اهداف و کارکرد‌های راه‌اندازی این مرکز است.

وی با اشاره به اینکه همکاری جهاد دانشگاهی اردبیل با کمیته امداد استان سابقه طولانی دارد، خاطر نشان کرد: با راه اندازی این مرکز نیکوکاری، همکاری با کمیته امداد که ارائه خدمات مطلوب به اقشار محروم و آسیب دیده را اولویت خود قرار داده، دو چندان می‌شود.

خبرنگار: فائزه ندایی

انتهای پیام
captcha