حافظ راه و روش حسینی باشیم
کد خبر: 3960511
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

حافظ راه و روش حسینی باشیم

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه باید حافظ راه و روش حسینی باشیم، گفت: با تبعیت صادقانه از حسین زهرا(س) همه باید پاسدار قرآن، اسلام و انقلاب باشیم و با بصیرت، بیداری و استقامت در مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی و عمل به نسخه راه حل‌های که طبیب جامعه دینی ارائه می‌کند در مسیر آرمان‌های نظام اسلامی حرکت کنیم.

حافظ راه و روش حسینی باشیمبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 28 اسفندماه، در مراسم تجلیل از پاسداران نمونه سپاه عاشورا، با تبریک ولادت با سعادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) گفت: نامگذاری ولادت سومین امام شیعیان بعنوان روز پاسدار رسالت و مسئولیت پاسداران انقلاب اسلامی را سنگین تر و بیشتر می کند.

وی با تاکید بر تمسک به راه روش امام حسین(ع)، افزود: باید در هر شرایطی در مسیر اندیشه‌های سید و سالار شهیدان حرکت کنیم، ابر مردی که حضرت آدم و فرشتگان در برابر نامش خضوع می‌کردند، امامی که برای احیای قیام و شریعت جدش رسول الله(ص) قیام کرد.

آل‌هاشم، با اشاره به ایستادگی امام حسین(ع) در برابر طاغوت زمان و نثارجان و مالشان در راه خدا گفت: پاسداران انقلاب اسلامی هم با پیمودن خط سرخ شهادت سعادت دنیا و آخرت را به دست آوردند تا جایی که بنیانگذار کبیر انقلاب آرزو داشتند یک پاسدار باشند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه باید حافظ راه و روش حسینی باشیم، ادامه داد: با تبعیت صادقانه از حسین زهرا(س) همه باید پاسدار قرآن، اسلام و انقلاب باشیم و با بصیرت، بیداری و استقامت در مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی و عمل به نسخه راه حل‌های که طبیب جامعه دینی ارائه می‌کند در مسیر آرمان‌های نظام اسلامی حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: سپاه و بسیج به عنوان حافظان و مدافعان انقلاب و نظام اسلامی به دلیل وظایفی که به آنها محول شده است باید از بصیرت، قدرت تشخیص و توانمندی روحی و جسمی بالاتری برخوردار باشند.

آل‌هاشم با اشاره به آفت‌هایی که پاسداری را تهدید می‌کند، گفت: امامین انقلاب با بیانی پدرانه تاکید فرموده‌اند از پاسداری؛ پاسداری کنید و گرفتار دام مال دنیا و تجملات آن نشوید، چرا که این آفت ها نهاد مقدس سپاه را زمین گیر و قدرت و توانایی آن را کاهش می‌دهد.

امام جمعه تبریز، با تاکید بر ارتقاء فضائل اخلاقی و معنوی، گفت: پاسداران خداباوری را تقویت کنند و دلهایتان را به خدا نزدیکتر کنند تا از آفت‌های اخلاقی در امان بمانند که در این راستا نهاد نمایندگی رهبری و عقیدتی سیاسی‌ها می‌توانند نقشی بی‌بدیل و ممتاز ایفا نمایند.

در پایان این مراسم از پاسداران نمونه سپاه عاشورا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha