توزیع بسته‌های عیدانه بین نیازمندان در روستای سنجد
کد خبر: 3962204
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

توزیع بسته‌های عیدانه بین نیازمندان در روستای سنجد

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید لشگری روستای سنجد شیروان، از توزیع 60 بسته عیدانه میان خانواده‌های نیازمند این روستا به مناسبت ایام سال نو خبر داد.

توزیع بسته‌های عیدانه  بین خانواده‌های نیازمند در روستای سنجدبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی کانون‌های مساجد استان، هادی معلم، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید لشگری مسجد صاحب الزمان(ع) روستای سنجد شیروان، با اشاره به اینکه 60 بسته عیدانه بین خانواده‌های نیازمند روستای سنجد توزیع شد، گفت: از ابتدای سال تاکنون و به مناسبت اعیاد شعبانیه و ایام سال نو، فعالان مسجد با تهیه  60بسته  معیشتی به ارزش 16 میلیون 500 هزار تومان از نیازمندان دستگیری کردند.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها طی دو مرحله و در هر مرحله بین 30 خانواده توزیع شد، اضافه کرد: بسته‌های عیدانه در مرحله اول شامل خشکبار، غلات، شیرینی و شکلات به ارزش 370 هزار تومان شد.

معلم با تأکید براینکه در مرحله دوم نیز 30 بسته معیشتی به ارزش 180 هزار تومان توزیع شد، افزود: اجرای گروه سرود و هنرنمایی نوجوانان و جوانان در گروه تئاتر، برگزاری جشن اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود، برگزاری مسابقه نقاشی و نامه‌ای به امام زمان(ع)  از دیگر برنامه‌های انجام شده در این روستا از سوی فعالان کانون بود.

انتهای پیام
captcha