توزیع بسته‌های معیشتی بین خانوار‌های کم‌برخوردار کرمانشاهی
کد خبر: 3964297
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵

توزیع بسته‌های معیشتی بین خانوار‌های کم‌برخوردار کرمانشاهی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از توزیع ۳۵۰۰ بسته معیشتی بین خانوار‌های کم‌برخوردار کرمانشاهی در ماه رمضان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از توزیع بسته‌های معیشتی بین خانوار‌های کم‌برخوردار کرمانشاهی خبر داد و اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه منتخب کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های اجرایی این ماه در کرمانشاه، افزود: با توجه به محدودیت‌های کرونایی تعدادی از برنامه‌های این اداره لغو و یا به شیوه محدود براساس دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی درخصوص برنامه‌های جزخوانی و ترتیل‌خوانی قرآن ویژه ماه رمضان، گفت: این مراسم در شهرستان‌های قرمز با حضور ۱۰ نفر و در شهرستان‌های نارنجی با حضور ۱۵ نفر برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه به برپایی محافل انس با قرآن در مراکز درمانی کرمانشاه نیز اشاره کرد و افزود: این برنامه در ۵ مرکز درمانی اجرا خواهد شد.

وی در پایان به برپایی «ضیافت هم‌دلی» با توزیع ۳۵۰۰ بسته معیشتی بین خانوار‌های کم‌برخوردار اشاره و از راه‌اندازی کاروان‌های شادی نسیم کرامت در نیمه ماه مبارک رمضان خبر داد.

انتهای پیام
captcha