لزوم نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه
کد خبر: 3966765
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

لزوم نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان با بیان اینکه باید امربه معروف و نهی از منکر در فرهنگ جامعه نهادینه شود، افزود: امربه معروف یک واژه قرآنی است و لذا باید از ظرفیت خبرگزاری ایکنا در راستای احیا و ترویج این فرهنگ استفاده کرد.

ارسالی شنبه//امربه معروف و نهی از منکر در فرهنگ جامعه نهادینه شودیاسر قزوهی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان، در گفت وگو با ایکنا از گلستان بیان کرد: هدف ستاد امربه معروف این است که مردم به سمت معروف‌ها حرکت کنند و منافع خود را در منکرات ندانند.

وی با بیان اینکه باید امربه معروف و نهی از منکر در فرهنگ جامعه نهادینه شود، اظهار کرد: امربه معروف یک واژه قرآنی است و لذا باید از ظرفیت خبرگزاری ایکنا در راستای  احیا و ترویج فرهنگ امربه معروف استفاده کرد.

قزوهی با بیان اینکه امروز باید جلوه‌های زیبای دین را به مردم بشناسانیم تا مردم از دین استقبال کنند، افزود: امروزه متاسفانه شاهد آن هستیم که تخریب نسبت به دین از سوی دشمنان اسلام و در فضای مجازی بیشتر نمایان شده است بنابراین با تبیین موضوع و آموزش صحیح امربه معروف و آگاهی بخشی به جامعه  از طریق رسانه می‌توان در پیشبرد اهداف و زمینه سازی امربه معروف راه‌گشا باشد.

قزوهی ادامه داد: در ستاد امربه معروف در راستای گفتمان سازی این امر اقدامات بسیاری انجام شده است اما کافی نبوده لذا با همت رسانه و خبرگزاری ایکنا می‌توان اقدامات مؤثری در این زمینه انجام داد.   

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان با بیان اینکه باید به مسائل دینی اهتمام بیشتری شود، تصریح کرد: رسانه‌ها به فریضه امر به معروف و نهی از منکر اهتمام داشته باشند. امام حسین (ع) نمونه کامل امربه معروف ونهی از منکر بود تا لحظه آخر شمر را دعوت به امر به معروف و نهی از منکر می‌کرد و درصدد اصلاح دشمنان خود بود.

 

انتهای پیام
captcha