رسانه‌ها بهترین راه طرح مسائل فرهنگی جامعه هستند
کد خبر: 3970944
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

رسانه‌ها بهترین راه طرح مسائل فرهنگی جامعه هستند

فرماندار ویژه لارستان بر حمایت جدی از هنرمندان و اهالی رسانه تاکید کرد و گفت: هنرمندان و رسانه زبان گویا و بهترین راه طرح مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی و غیره در سطح جامعه هستند.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، مراسم معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان امروز، 21 اردیبهشت‌ماه با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد كه در آن عنایت‌الله موحدی در این سمت معارفه شد.

جلیل حسنی، فرماندار ویژه لارستان در این مراسم گفت: مسئولیت‌پذیری و حس مطالبه‌گری مردم، هنرمندان و خبرنگاران این شهرستان در حوزه‌های فرهنگی بالاست، از این‌رو ضروری است که مسئولان و متولیان امر نیز این مؤلفه‌ها را همواره در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های سازمانی خود لحاظ کنند.

وی افزود: در کنار برخی محدودیت‌ها، کمبودها و ضعف‌ها، یکی از شاخص‌های مثبت و ممتاز لارستان، برخورداری از نیروی انسانی کارآمد، نخبه، هنرمند و توانمند در عرصه‌های مختلف است.

حسنی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه بتوان مسائل فرهنگی و هنری لارستان را با حضور مدیر جدید جلو برد، افزود: ما اعتقاد داریم اگر مسائل فرهنگی اصلاح و بهینه شوند بر تمام ابعاد زندگی اجتماعی تاثیر خواهند داشت.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: امید می رود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در راستای دستورالعمل‌ها و چهارچوب و وظایفی که دارند گام‌هایی موثر بردارند و ارزش‌های دینی و انسانی و ارزش‌های قابل قبولی که در لارستان همه بر روی آن توافق دارند که همان بحث نشاط و شادابی جوان‌ها است را مورد توجه جدی قرار دهد.

وی ابراز امیدواری کرد: مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان با برنامه‌ریزی‌های درازمدت بتواند نواقص و مشکلات را در این زمینه مرتفع كند و برنامه‌ها و فعالیت‌های هنری را به سمت بهینه شدن پیش ببرد.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه ایجاد انگیزه، انسجام و ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در اولویت برنامه‌های مدیر جدید باشد، بر حمایت جدی از هنرمندان و اهالی رسانه تاکید کرد و گفت: هنرمندان و رسانه زبان گویا و بهترین راه طرح مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی و غیره در سطح جامعه هستند.

حسنی با تصریح اینکه سایت‌های خبری غیرمجاز ساماندهی و نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند، افزود: این تصمیم صرفاً در راستای صیانت از حقوق، بسط و توسعه فعالیت رسانه‌های خبری با شناسنامه و جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده از نام رسانه‌های دارای مجوز اتخاذ می‌شود.

فرماندار ویژه لارستان در پایان با توجه به گستردگی، جمعیت و سابقه دیرینه فرهنگی و تاریخی این شهرستان بزرگ از بی ثباتی مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گله کرد و گفت: انتظار می‌رود مسئولان فرهنگی استان فارس نسبت به اداره ارشاد لارستان توجه ویژه داشته باشند تا بتوان وظائف مهم خود را انجام دهند، چراکه لارستان شهرستانی حساس است و در این خصوص ثبات مدیریتی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان لحاظ شود که این خود مهمترین دغدغه هنرمندان و رسانه است.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از مجید حجتی و مهدی امیدبخش، رئیس و سرپرست سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha