اخلاق؛ برگ برنده انتخاب اصلح
کد خبر: 3972765
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸

اخلاق؛ برگ برنده انتخاب اصلح

معاون تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه فرد اصلح متخلق به اخلاق اسلامی است و در خدمت به مردم کم‌فروشی نمی‌کند، گفت: برگ برنده انتخاب اصلح، اخلاق است.

حجت‌الاسلام غلامیحجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا، با تأکید بر لزوم شناخت انتخاب اصلح در انتخابات، اظهار کرد: انتخاب برای هر موضوع مهم و سرنوشت‌ساز دارای اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه فرد اصلح برای رسیدن به اهداف بر روی ارزش‌ها پا نمی‌گذارد، تصریح کرد: این فرد صداقت داشته و صادقانه برخورد می‌کند و هرگز در تلاش‌ها و کوشش‌ها برای مردم کم‌فروشی نمی‌کند.

حجت‌الاسلام غلامی با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد، ادامه داد: آن چیزی که باعث شد نبی مکرم اسلام دین اسلام را پایه‌گذاری کند اخلاق و حسن خلق بود و برگ برنده فرد اصلح اخلاق او است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه با اخلاق بودن و داشتن برنامه اخلاقی باعث ماندگاری انسان در ذهن افراد می‌شود، ادامه داد: در انتخاب افراد معیار اخلاق است زیرا کسی که متخلق به اخلاق است دروغ نمی‌گوید، سیاست زده نمی‌شود، به هر قیمتی به میز و موقعیت نمی‌چسبد، اما فردی که اهل دروغ است هرگز به اهداف خود نخواهد رسید.

وی بر لزوم پرهیز توهین و اهانت کاندیدا‌ها به همدیگر تأکید کرد و با اشاره به حدیثی از امام معصوم، افزود: در بیانی از امام معصوم آمده است آبروی مؤمن به مانند خون مؤمن است و کسی که آبروی مؤمن را بریزد مانند این است که خون او را ریخته است.

حجت‌الاسلام غلامی با بیان اینکه کاندیداها نباید با تخریب همدیگر، خود را مدیون یکدیگر کنند، ادامه داد: در انتخابات پیش رو در کرسی ملی ریاست جمهوری، کرسی‌های پارلمان‌های منطقه‌ای، استانی، پارلمان‌های شهری و روستایی باید شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

انتهای پیام
captcha