نقش رسانه‌ها در برگزاری انتخابات پرشور
کد خبر: 3973322
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

نقش رسانه‌ها در برگزاری انتخابات پرشور

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مؤثری در پرشور کردن انتخابات دارند، اظهار کرد: رسانه‌ها در حوزه انتخابات باید از اقدامات جانبدارانه پرهیز کنند و شرایطی فراهم شود تا مردم بتوانند گزینه اصلح خود را انتخاب کنند.

ارسالی دوشنبه// نقش رسانه‌ها در پر شور کردن انتخاباتحجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان به نقش رسانه‌ها در پرشور کردن انتخابات تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها و فضای مجازی می‌توانند با تبلیغات گسترده و سالم زمینه انتخابات گسترده را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از جمعیت استان گلستان روستائیان هستند و باید در حوزه رسانه به روستاهای استان گلستان توجه بیشتری شود، افزود: یکی از وظایف رسانه‌ها در زمان انتخابات جذب مشارکت مردم است رسانه‌ها باید به گونه‌ای عمل کنند که اعتماد مردم بیشتر شود البته رسیدن به این مهم، با بی‌طرفی و ایفای نقش حرفه‌ای رسانه‌ها امکان‌پذیر است.

ولی‌نژاد با بیان اینکه حضور مسئولان در میان مردم و شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات آنها می‌تواند نقش مؤثری در حضور پرشور مردم در انتخابات داشته باشد، افزود: رسانه‌ها باید مطالبات مردم را پیگیری کنند و اجازه دهند صدای مردم، قومیت‌ها، گروه‌های مختلف جامعه مانند زنان، رأی‌اولی‌ها و بقیه شهروندان شنیده شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه گلستان به‌عنوان استان وحدت شناخته می‌شود و باید از ظرفیت اهل سنت در برنامه‌های مختلف استفاده شود، بیان کرد: باید در اجرای برنامه‌ها از شیعه محوری پرهیز شود و برادران و خواهران اهل سنت نیز در برنامه‌ها دیده شوند.

وی گفت: در حوزه انتخابات باید رسانه‌ها از اقدامات جانبدارانه پرهیز کنند و شرایطی فراهم شود که مردم بتوانند گزینه اصلح را انتخاب کنند در حوزه تولید محتوا و مصاحبه‌های خبری باید برنامه‌ریزی صورت بگیرد.

انتهای پیام
captcha