صداقت؛ رکن اصلی انتخابات / مردم مطالبه‌گر باشند
کد خبر: 3973609
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
معاون فرهنگی تبلیغی تبلیغات اسلامی البرز:

صداقت؛ رکن اصلی انتخابات / مردم مطالبه‌گر باشند

معاون فرهنگی تبلیغی تبلیغات اسلامی البرز گفت: کاندیدایی که صادقانه با مردم سخن می‌گوید قطعاً مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت و این استقبال موجب مشارکت اجتماعی و سرمایه اجتماعی بیشتر می‌شود.

صداقت رکن اصلی انتخابات / مردم باید مطالبه‌گر باشند

حجت‌الاسلام محمدمهدی محمدی، معاون فرهنگی تبلیغی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: انتخابات علاوه بر اینکه فضای حضور مردم و نشانه وابستگی مردم به نظام و نوع حکومتشان است، نشان از نوع نگاه مردم به کاندیدای منتخب‌شان است.

وی بیان کرد: به‌طور طبیعی کسانی خود را در معرض این انتخاب قرار می‌دهند که طرح و برنامه روشنی داشته باشند، چراکه با فقدان این امر مردم دچار سردرگمی و حیرت می‌شوند.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: کاندیدایی که خود را در معرض انتخابات قرار داده باید با نظام، مسائل، اولویت‌ها و شیوه‌های حل بحران و مشکلات شهر آشنا باشد.

وی بیان کرد: با ارائه موارد یاد شده از سوی کاندیدا قطعاً مردم هم بهترین انتخاب را می‌کنند، چراکه در مدیریت شهری باید بتوانند وضع زندگی مردم و شهر را بهبود ببخشند.

محمدی با بیان اینکه کاندیداهای شورای شهر باید مبتنی بر قانون طرح و برنامه‌های خود را ارائه دهند، گفت: فردی که در شورای شهر به قوانین مجموعه آشنا نباشد، در خدمت نیز، دچار افراط و یا تفریط می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه مردم باید کاندیدا را سنجش و مورد رصد قرار دهند، اظهار کرد: اگر قولی می‌دهند که مطابق قوانین شورای شهر نیست نباید آن کاندیدا را بپذیرند و سکان شورای شهر را به او بسپارند.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: کسی که می‌خواهد با دروغ روی کار بیاید، با دروغ و تزویر به مردم خیانت می‌کند و حق و حقوق مردم را پایمال خواهد کرد.

وی با بیان اینکه صداقت موجب نجات و رشد است، تصریح کرد: یکی از مصادیق صداقت شفافیت است، کاندیدایی که صادقانه با مردم سخن می‌گوید قطعاً مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت و این استقبال موجب مشارکت اجتماعی و سرمایه اجتماعی بیشتر می‌شود.

محمدی با بیان اینکه مطالبه‌گری یک ضرورت انکارناپذیر است، تأکید کرد: مردم باید سوابق کاندیدا، طرح و برنامه، میزان آشنایی با نظام و مسائل شهر و مواجهه فرد را در حل مسائل و مشکلات شهر را مورد بررسی قرار دهند.

وی گفت: سطح مطالبات مردم باید به‌گونه‌ای باشد که هر فردی نتواند خود را در معرض انتخاب قرار دهد.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان البرز اظهار کرد: آدم‌های عاریه‌ای که در این استان سکونت ندارند، کارایی لازم را در مدیریت شهری نخواهند داشت.

وی با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخاب، متذکر شد: مردم انتخاب آگاهانه بر مبنای یک تیم متخصص، مدیریتی و کارآمد داشته باشند و به اشخاصی رأی دهند که قابلیت کار جمعی و تیمی در شورای شهر داشته باشند.

انتهای پیام
captcha