اعلام فراخوان هشتمین جشنواره بین‌المللی «شعرغدیر» در البرز
کد خبر: 3974049
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

اعلام فراخوان هشتمین جشنواره بین‌المللی «شعرغدیر» در البرز

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی البرز از انتشار فراخوان هشتمین جشنواره بین‌المللی شعرغدیر خبر داد و گفت: ۳۱ خردادماه آخرین مهلت ارسال اثر برای این رویداد ارزنده ادبیات آیینی است.

اعلام فراخوان هشتمین جشنواره بین‌المللی «شعرغدیر» در البرز

خسرو عباسی، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از انتشار فراخوان هشتمین جشنواره بین‌المللی شعرغدیر در این استان خبر داد و گفت: محورهای موضوعی جشنواره عبارتند از غدیر و عاشورا، غدیر و پاسداری از حریم ولایت و امامت، غدیر و فرهنگ وحدت و حماسه ماندگار غدیر.

وی، بخش‌های رقابتی این رویداد را چهار بخش شعر کلاسیک، شعر نو، سرود و ترانه و تصنیف و شعر کودک و نوجوان اعلام کرد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ است و اختتامیه این جشنواره نیز دهه اول مردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه ولایت و ایام عید سعید غدیرخم برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: شاعران البرزی برای شرکت در این جشنواره باید آثارشان را به صورت فایل پیوست شده به آدرس ghadir.poems@gmail.com ارسال کنند.

عباسی یادآور شد: کلیه آثار باید به صورت پیوست و در قالب word ارسال شود ضمن آنکه اگر اثری در قالب‌های pdf یا عکس و ... ارسال شود، در جشنواره پذیرفته نخواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت در کنگره محدودیت سنی ندارد و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر دو اثر در هر بخش ارسال کند و شرکت همزمان یک شاعر در بخش‌های مختلف رویداد نیز بلامانع است، افزود: ارسال نشانی، تلفن تماس، کد ملی و تاریخ تولد به همراه اثر الزامی بوده و استفاده هنری از آثار در هر قالبی برای دبیرخانه مجاز است.

انتهای پیام
captcha