پیشرفت و توسعه اردبیل در گرو حفظ همدلی دولت و ملت است
کد خبر: 3974252
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

پیشرفت و توسعه اردبیل در گرو حفظ همدلی دولت و ملت است

استاندار اردبیل، گفت: طی سال‌های اخیر گام‌های مهمی در راستای پیشرفت و توسعه استان برداشته شده و وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان، رشد و تعالی اردبیل را در بر دارد.

پیشرفت و توسعه اردبیل در گرو حفظ همدلی دولت و ملت استبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، هفتم خردادماه، در سمینار ائمه جمعه استان اردبیل، گفت: طی سال‌های اخیر گام‌های مهم در راستای پیشرفت و توسعه استان برداشته شده و وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان، رشد و تعالی اردبیل را در بر دارد.

وی افزود: امنیت با درایت و تدبیر اعضای شورای تامین برقرار شده و تمامی مدیران استان برای برگزاری انتخابات بی‌طرفانه آماده هستند.

استاندار اردبیل، با اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه‌های عمرانی استان گفت: گام‌های خوبی در خصوص توسعه استان برداشته شده که اخذ مجوز منطقه آزاد، ایجاد منطقه ویژه و اجرای بارانداز ریلی از مهم‌ترین این اقدامات است.

بهنام‌جو بیان کرد: این پیشرفت‌ها در سایه همدلی مسئولان استانی و نمایندگان با محوریت نماینده ولی فقیه حاصل شده است.

وی با بیان اینکه استان به کارگاه جاده‌سازی تبدیل شده است، تصریح کرد: در کنار آن حوزه تولید و کارخانجات در استان فعال شده و در حال حاضر زمین در نواحی صنعتی بیشتر شهر‌های استان از جمله رضی، نیر، کوثر و خلخال برای ایجاد واحد جدید نداریم و در حالیکه در برخی از این نواحی صنعتی یک واحد کارگاهی وجود نداشت، در حال حاضر این نواحی پر شده و به دنبال تامین زمین هستیم.

استاندار اردبیل، گفت: زیرساخت‌های لازم در شهرک صنعتی دو و منطقه ویژه تامین شده و در روز‌های آتی شاهد افتتاحیه و شروع عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی خواهیم بود.

بهنام‌جو، تاکید کرد: در راستای رفع مشکل آب اردبیل ۳۵ میلیارد تومان برای آبرسانی اردبیل و ۳۰ میلیارد تومان هم برای مشگین شهر تامین شده تا بتوانیم مشکل آب شرب این دو شهر بزرگ را حل کنیم.

وی به اجرای طرح‌های بزرگ کشاورزی در استان اشاره کرد و گفت: پروژه پایاب سد خداآفرین از جمله این طرح‌ها است که با اجرای آن ۴۵ هزار هکتار اراضی دیم به آبی تبدیل می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: تاکنون ۱۲ هزار میلیارد تومان در این پروژه سرمایه‌گذاری شده و هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان کمبود اعتبار داشتیم که آن هم تامین شده است.

انتهای پیام
captcha