انقلاب اسلامی؛ الگویی برای آزادیخواهان جهان
کد خبر: 3974876
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

انقلاب اسلامی؛ الگویی برای آزادیخواهان جهان

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در اوج غربت و تنهایی به پیروزی رسید، گفت: در زمان هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام با کمترین امکانات در مقابل دشمنان جانانه ایستادند و ثمره این مبارزه حق علیه باطل هم اکنون اقتدار و عظمت ایران اسلامی است که الگویی برای تمامی آزادیخواهان منطقه و حتی جهان است.

انقلاب اسلامی ایران الگویی برای آزادیخواهان جهان استبه گزارش ایکنا از آذربایجانشرقی حجتالاسلام عبدالرحیم نجفقلیزاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، عصر روز گذشته، 10 خردادماه، در نشست روشنگری و بصیرتی سپاه اهر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در اوج غربت و تنهایی به پیروزی رسید، گفت: در زمان هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام با کمترین امکانات در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح جانانه ایستادند و ثمره این مبارزه حق علیه باطل هم اکنون اقتدار و عظمت ایران اسلامی است که به عنوان الگویی برای تمامی آزادیخواهان منطقه و حتی جهان است.

وی با اشاره به توطئه‌های چند ساله دشمنان نظام و انقلاب در دلسرد کردن مردم، افزود: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ شبکه مختلف خارجی و دشمنان شبانه روز در تلاش هستند تا با بهانه‌های مختلف حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند ولی این بار نیز حضور حداکثری ملت سرافراز ایران اسلامی بار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

سرایی، حضور مردم ایران را در تمام صحنه‌های مختلف انقلاب ستودنی برشمرد و گفت: ملت سرافراز و همیشه در صحنه با تاسی از فرامین مقام معظم رهبری همچنان با قدرت از انقلاب و آرمان‌های شهدا حمایت کرده و همانطور که در طول ۴۲ سال عمر پربرکت جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری توانسته‌اند تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای بار دیگر اقتدار و عظمت ایران را به رخ دشمنان خواهند کشید و توطئه‌های آنها را خنثی خواهند نمود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، مکتب مردم ایران را برگرفته از مکتب حاج قاسم سلیمانی و مکتب امام خمینی(ره)، ولایت و امام حسین(ع) ذکر کرد و افزود: در زمان جنگ حضور فرماندهان در خط مقدم روحیه‌ای برای رزمندگان اسلام ایجاد می‌کرد و حاج قاسم سلیمانی نیز مرد میدان نبرد با دشمنان بود و امروز نیز میدان ما در مقابل توطئه‌های دشمنان حضور حداکثری در انتخابات و ادامه راه این شهدای بزرگوار است.

وی ادامه داد: امروز وظیفه ما در ادامه راه شهدا حرکت جهادی و تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است و در این میان نقش بسیج نیز ورود به میدان با آگاهی و امید بخشی برای حضور مردم در انتخابات بوده و هر بسیجی باید یک یا چند نفر را پای صندوق رای بیاورد.

سرایی، رمز پیروزی را حضور و به میدان آمدن برشمرد و افزود: ملت ایران با حضور حداکثری و به میدان عمل آمدن در ۲۸ خرداد بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خلق خواهند کرد و با انتخاب رئیس جمهوری کارآمد و انقلابی، صلابت، قدرت و عظمت ایران عزیز را بیشتر به قله‌های افتخار و سربلندی هدایت خواهند نمود.


امام جمعه اهر نیز در این نشست ضمن تاکید بر حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی آن را یک تکلیف و حق عمومی برشمرد.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده گفت: منطقه ارسباران و در رأس آن شهرستان اهر در تمام صحنه های انقلاب خصوصاً حضور در انتخابات همیشه با درصد حضور بالایی نسبت به سایر شهرستان های استان داشته و امسال نیز با حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ بار دیگر حماسه ای بزرگ خلق خواهند کرد.

وی بسیجیان را به عنوان سفیران و فرزندان انقلاب و ولایت برشمرد و افزود: بسیج با تشکیل نشست های بصیرتی و روشنگری به صورت خانوادگی و محلی تلاش کنند در برابر تبلیغات مسموم دشمنان مقابله کرده و با امیدبخشی زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای را فراهم نمایند.

امام جمعه اهر با اشاره به وجود امنیت در کشور و کارنامه درخشان و موفق جمهوری اسلامی در تمام زمینه های نظامی، فرهنگی، اقتصادی و غیره افزود: مردم همیشه در صحنه خطه ارسباران مانند سالهای گذشته همدوش با سایر مردم ایران با حضور حداکثری در انتخابات و درخشش در این رویداد مهم ملی و بین المللی علاوه بر خوشحالی دل مقام معظم رهبری و دوستداران ایران عزیز بار دیگر باعث ایجاد یاس و ناامیدی دشمنان خواهند بود.

انتهای پیام
captcha