مردم قدرت تشخیص انتخاب اصلح را دارند / معرفی شهید شاخص اصناف
کد خبر: 3975038
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

مردم قدرت تشخیص انتخاب اصلح را دارند / معرفی شهید شاخص اصناف

رئیس اتاق اصناف فارس با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، عامل اقتدار ایران در دنیا خواهد بود، افزود: مردم قدرت انتخاب اصلح را دارند و گزینه مدنظر را انتخاب خواهند کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، سیدمحمود هاشمی، رئیس اتاق اصناف فارس امروز، 11 خردادماه در نشست کمیته اصناف ستاد بزرگداشت دهه کرامت این استان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مهم‌ترین نکته در انتخابات پیش رو تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت حداکثری مردم است.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، عامل اقتدار ایران در دنیا خواهد بود، افزود: مردم قدرت تشخیص انتخاب اصلح را دارند و گزینه مدنظر را انتخاب خواهند کرد لذا دغدغه اصلی ما دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات است.

هاشمی با تصریح اینکه اقدامات مختلفی را برای دعوت مردم به انتخابات در دستور کار قرار داده‌ایم، برگزاری نشست‌های روشنگری اصناف را از جمله این اقدامات اعلام کرد و گفت: این نشست‌های در بستر فضای مجازی بدون ورود به مصداق نامزدها در حال برگزاری هستند.

رئیس اتاق اصناف فارس در ادامه سخنان خود به شرایط شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: متأسفانه شیوع کرونا موجب رکود بازار شده است لذا اصناف نسبت به سال‌های گذشته وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند.

وی پیشنهاد داد: برای ایام دهه کرامت تعدادی از خادمین حرم مطهر با شاخه گل و کارت دعوت به بازارهای شیراز نظیر بازارهای امروزی و تاریخی همچون بازار وکیل بروند و از کسبه و بازاریان برای حضور در مراسم حضرت شاهچراغ(ع) دعوت کنند زیرا کسبه نیمی از سال را به خاطر سلامتی مردم تعطیل کرده و معیشت خود را فدای سلامت مردم کردند و این حرکت حضور خادمین در بازار، یک نوع دلجویی و توجه به کسبه محسوب می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه مراسم روز میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) به قوت خود باقی است اما تمرکز خود را روی برنامه بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) می‌گذاریم، افزود: هیئت فرهنگی مذهبی اصناف شیراز همچون سنوات گذشته در دهه کرامت آمادگی دارد که به کودکانی که در روز میلاد حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) به دنیا آیند به نام این بزرگان مزین می شوند با ارائه شناسنامه هدیه دریافت می‌کنند که می‌توان کودکانی که در روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) متولد شوند و به نام احمد مزین شوند هم مورد تجلیل قرار دارد.

رئیس اتاق اصناف فارس با تصریح اینکه امسال شهید نورالله رنجبر، یکی از شهدای شیراز به عنوان شهید شاخص اصناف کشور در سال 1400 انتخاب شده است، گفت: این شهید جز صنف زحمتکش صافکار شیراز بوده است و در عملیات والفجر 8 در منطقه عملیاتی فاو به مقام رفیع شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha