تداوم اهداف امام(ره) با خدمتگزاری به مردم
کد خبر: 3975319
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

تداوم اهداف امام(ره) با خدمتگزاری به مردم

استاندار فارس با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی و قانونی ما تقویت نظام و منافع آن و دنباله‌روی اهداف امام(ره) است، گفت: این مسیر با خدمتگزاری به مردم و محرومین ادامه می‌یابد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 12 خردادماه در جلسه کارگروه بسیج سازندگی با گرامیداشت ایام رحلت امام خمینی(ره) گفت: بزرگ‌ترین دستاورد امام(ره) نظام جمهوری اسلامی است که باید از این دستآورد حفظ و حراست کنیم و در جهت استمرار آن بکوشیم.

وی افزود: تکیه این  نظام بر مردم است و در همین راستا باید در جهت رفع نیازمندی‌های مردم اقدام کنیم و تلاش دولت نیز در همین راستا است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: مسئولیت اجتماعی و قانونی ما تقویت نظام و منافع آن و دنباله‌روی اهداف امام(ره) است و این مسیر با خدمتگزاری به مردم و محرومین ادامه می‌یابد.

 رحیمی با اشاره به اهداف نهادهای حمایتی و بسیج سازندگی تأکید کرد: افزایش کیفیت و سرعت و قیمت مناسب از جمله مطالبات از بسیج سازندگی است و در این راستا باید با اولویت‌بندی طرح‌ها از ظرفیت‌های خرد و کلان استفاده شود و بسیج سازندگی یکی از مهم‌ترین نهادهایی است که می‌تواند در کنار دولت به رفع نیازمندی‌های اجرایی و اقتصادی پاسخ دهد.

 استاندار فارس با تأکید بر لزوم هدایت و برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در استان گفت: دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های جهادی باید در امر اجرا و نظارت با یکدیگر همکاری داشته باشند و این روند به معنای رقابت با بخش خصوصی نیست و ما همچنان از ظرفیت‌های بالای هر بخش به نحوه شایسته‌ای بهره‌گیری می‌کنیم.

 رحیمی با بیان شاخص‌های افراد انقلابی از نگاه رهبری گفت: تلاش و حرکت از جمله شاخص‌های انقلابی است و فعالیت‌های کارگروه بسیج سازندگی در همین  راستا تفسیر می‌شود و ما اعتقاد داریم که بسیج سازندگی توانایی های بالایی در حل مشکلات دارد.

وی همچنین خواستار تعریف طرح‌های اقتصادی در مناطق محروم شد و گفت: با تقسیم کار می‌توان از ظرفیت‌های خرد و کلان شهرستان‌ها بهره‌گیری کرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس ایجاد بانک اطلاعاتی از امکانات بسیج سازندگی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های کارشناسی دستگاه‌های اجرایی را از دیگر نیازمندی‌های این حوزه عنوان کرد و افزود: همه ظرفیت‌های اجرایی دستگاه‌ها برای تکمیل طرح‌های سازندگی و بسیج آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام
captcha