رسیدن به سن تکلیف سیاسی به منزله مشارکت در تعیین سرنوشت جامعه است
کد خبر: 3977403
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

رسیدن به سن تکلیف سیاسی به منزله مشارکت در تعیین سرنوشت جامعه است

امام جمعه پارس‌آباد، در خطاب به رأی‌ اولی‌ها گفت: رسیدن به سن تکلیف سیاسی به معنی مشارکت در تعیین سرنوشت جامعه است که در این زمینه باید رأی‌ اولی‌ها حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.

رضازاده// رسیدن به سن تکلیف سیاسی به منزله مشارکت در تعیین سرنوشت جامعه استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام علی‌اکبر باقری‌بنابی، امام جمعه پارس‌آباد، 23 خردادماه، در همایش دختران رای اولی‌ در پارس‌آباد، اظهار کرد: رسیدن به سن تکلیف سیاسی به معنی مشارکت در تعیین سرنوشت جامعه است که در این زمینه باید رأی‌ اولی‌ها حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.

وی بیان کرد: رأی اولی‌ها همان‌طور که زمانی جشن تکلیف دینی داشتند، هم‌اکنون نیز به سن تکلیف سیاسی رسیده‌اند و برای اولین بار می‌توانند در سرنوشت کشورشان سهیم شده و با انتخاب فرد اصلح سرنوشت کشور را به سمت آبادانی و توسعه پیش ببرند.

امام جمعه پارس‌آباد، ادامه داد: ملت ایران اسلامی حضوری آگاهانه، پرشور و باشکوه در تعیین سرنوشت کشور خواهد داشت و در این زمینه نقش رأی اولی‌ها که در مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور نقش‌آفرینی می‌کنند، بسیار حائز اهمیت و اساسی بوده که نباید مورد توجه واقع شود.

باقری‌بنایی بیان کرد: نقش اصلی تعیین سرنوشت کشور، بر عهده مردم است و در این میان جوانان و رأی اولی‌ها با انگیزه و نشاط فوق‌العاده پای صندوق‌های رای شرکت خواهند کرد و در عرصه انتخابات حضوری گسترده و پرشور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی موج تبلیغات منفی بر ضد مشارکت گسترده دشمنان برای ناامیدسازی مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی یک اولویت اساسی است و به همین منظور دختران رأی اولی با بهره‌گیری از زندگی حضرت معصومه(ع) بایستی برای جامعه به یک الگو تبدیل شوند.

انتهای پیام
captcha