کارنامه عملکرد کاندیداها؛ مهم‌ترین شاخصه انتخاب اصلح
کد خبر: 3977545
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

کارنامه عملکرد کاندیداها؛ مهم‌ترین شاخصه انتخاب اصلح

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی شیراز، کارنامه عملکرد کاندیدها را مهم‌ترین شاخصه برای انتخاب اصلح در انتخابات دانست و گفت: مردم به دنبال فردی هستند که واقع‌گرا بوده و کارنامه موفقی داشته باشد.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام محمدحسین قاسمی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی شیراز، عصر دیروز، 24 خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات پیش رو، اهمیت انتخاب اصلح را یادآور شد و گفت: مردم به دنبال فردی هستند که واقع‌گرا بوده و کارنامه موفقی داشته باشد.

وی کارنامه عملکردی کاندیدها را مهم‌ترین شاخصه برای انتخاب اصلح در انتخابات دانست و افزود: مطالعه دقیق در زمینه سوابق و برنامه‌های کاندیداها و بررسی افق‌های پیش روی هر کاندیدا تأثیر بسزایی در گزینش فرد اصلح دارد.

قاسمی همچنین بر ضرورت شرکت در انتخابات تأکید کرد و آن را عاملی برای تقویت نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: حضور در انتخابات انرژی دادن به قوه محرکه مدیریتی کشور است و چنانچه این اقدام در کشور فراگیر شود می‌توانیم در مجامع بین‌المللی قوی ظاهر شویم.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه شیراز یادآور شد: به فرمایش مقام معظم رهبری مردم ایران باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند و فردی را انتخاب کنیم که بتواند مدیریت کشور را برعهده بگیرند، این در حالی است که افراد شاخص و فرهیخته توانسته‌اند و می‌توانند در برهه‌های تاریخی راهنما و الگوی مردم باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مهم دانشگاهیان در این عرصه نیز اشاره کرد و گفت: در هر جامعه‌ای دانشگاهیان مغز متفکر آن جامعه به شمار می‌روند به همین منظور روشنگری اذهان عمومی برای حضور در انتخابات بسیار مهم است زیرا امروزه تعداد قابل توجهی از جامعه را اساتید، دانشجویان و کارمندان تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام
captcha