قهر کردن با صندوق رأی مشکلات معیشتی را بیشتر می‌کند
کد خبر: 3977862
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
نماینده اصفهان در مجلس خبرگان رهبری:

قهر کردن با صندوق رأی مشکلات معیشتی را بیشتر می‌کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آنهایی که می‌خواهند با صندوق رأی قهر کنند، باید بدانند با این کار آسیب‌ها و مشکلات معیشتی کشور بیشتر می‌شود.

قهر کردن با صندوق رأی مشکلات معیشتی را بیشتر می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمحمود عبدالهی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان با تأکید بر اهمیت شرکت در انتخابات، اظهار کرد: مردم کشور ما بسیار بیدار شده‌اند، آسیب‌ها و خطرات را می‌بینند و شرایط زمان را درک می‌کنند. درست است که بخشی از مشکلات به کارشکنی‌های دشمنان و تحریم‌ها برمی‌گردد، ولی بخش زیادی از آنها ناشی از کوتاهی‌ها و غفلت‌های مسئولان است. بنابراین، همه می‌دانند که نظام جمهوری اسلامی آبرومند و عزتمند است و باید حفظ شود و حفظ این عزت به‌وسیله شرکت در انتخابات است.

وی افزود: مردم از این موضوع آگاه هستند که دشمن چقدر برنامه‌ریزی می‌کند تا مشارکت کمتری در انتخابات رقم بخورد و همواره در هر دوره از انتخابات بهانه‌ای برای تبلیغات سوء وجود داشته و در این دوره، تبلیغات روی مسائل معیشتی متمرکز شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آنهایی که می‌خواهند با صندوق رأی قهر کنند، باید بدانند با این کار آسیب‌ها و مشکلات معیشتی کشور بیشتر می‌شود و تنها راه، شرکت در انتخابات است. مردم این‌ها را می‌دانند و به نظر من، این‌طور نیست که انتخابات با مشارکت پایین برگزار شود و درست است که تبلیغات سوء بی‌اثر نبوده و نخواهد بود، ولی مردم به اصل انقلاب و سرنوشت خود اهمیت می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالهی اضافه کرد: باید اطلاع‌رسانی بیشتری به مردم صورت گیرد و برای آنها این موضوع تبیین شود که ریشه مشکلات گاهی در انتخاب غلط افرادی است که مدیریت کامل ندارند، تکیه‌گاهشان به بیرون از مرزهاست و از نیروهای توانمند داخلی و رهنمودهای مقام معظم رهبری غافل هستند. مردم باید به این نکته توجه داشته باشند که با شرکت نکردن در انتخابات، چیزی درست نمی‌شود، بلکه این کار سبب تضعیف نظام و امیدواری دشمن می‌شود.

انتهای پیام
captcha