انتخابات؛ نمونه بارز مردم‌سالاری دینی
کد خبر: 3977878
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

انتخابات؛ نمونه بارز مردم‌سالاری دینی

فعال فرهنگی و اجتماعی اهل سنت با بیان اینکه انتخابات نمونه بارز دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است، افزود: ایران اسلامی یکی از دموکراسی‌ترین کشورهای دنیا است و این نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر قانون اساسی، بستر انتخاب آگاهانه و آزاد را فراهم می‌کند.

ارسالی چهارشنبه// انتخابات؛ نمونه بارز دموکراسی و مردم سالاری دینیآخوند داود بلکفه، فعال فرهنگی و اجتماعی اهل سنت استان گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، بیان کرد: ایران اسلامی یکی از دموکراسی‌ترین کشورهای دنیا است و این نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر قانون اساسی، بستر انتخاب آگاهانه و آزاد را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه انتخابات در کشور ما ساز‌کار و فرایند قانونی خاص خود را دارد، افزود: مردم انقلابی ایران اسلامی، بر اساس اعتقادات دینی و عمل به توصیه‌های قرآنی همیشه با مشارکت حداکثری در تعیین سرنوشت شان ایفای نقش کرده‌اند که این مشارکت و حضور گسترده باعث آزردگی دشمنان نظام شده است.

فعال فرهنگی و اجتماعی اهل سنت با بیان اینکه امروز دشمنان نظام چه در داخل و چه در خارج تلاش می‌کنند تا مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد بکنند، افزود: ملت شریف ایران آگاه‌تر از آنند که فریب ترفندهای دشمن و همراهان آنان را بخورند چرا که ملت ایران به برکت انقلاب به آن مرحله بلوغ علمی و سیاسی رسیده اند که بتوانند شرایط را بسنجند و تحلیلی صحیح از اوضاع داشته باشند.

آخوند بلکفه ادامه داد: در شرایط کنونی و حساس کشور ملت ایران بیش از هر دوره اقتضا می‌کند تا مردم هرچه با شکوه‌تر و با انگیزه بیشتر در پای صندوق‌های رأی حاضر بشوند تا دشمن بار دیگر متوجه بشود که ملت آگاه و با بصیرت ایران اسلامی بر عهدی که با انقلاب و رهبری بستند پایبند بوده و صحنه انقلاب را هرگز ترک نمی‌کنند.

وی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و سیاسی و فرهنگی در جامعه را شرکت در انتخابات دانست  و افزود: برای اینکه ایران قوی همچنان محکم و با صلابت و با عزمی راسخ  داشته باشیم  باید در پای صندوق های رأی حاضر بشویم و با انتخاب آگاهانه و برگزیدن فرد اصلح سرنوشت خود را تعیین کنیم.

انتهای پیام
captcha