حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی امنیت کشور را تضمین می‌کند
کد خبر: 3977901
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی امنیت کشور را تضمین می‌کند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در راستای دعوت از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی بیانیه‌ای صادر کرد.

حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای امنیت کشور را تضمین می‌کند

به گزارش ایکنا از البرز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در راستای دعوت از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

«‌اکنون که در آستانه تحول شگرف ایران اسلامی و پیچ بزرگ تاریخی هستیم، تا خون شهدای انقلاب و سردار دل‌ها، نظام جهانی را متحول کند؛ حق رأی به‌عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز در دستان ماست، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث الهی کوشا باشیم. سرنوشت ما به‌عنوان یک ملت چنان در هم تنیده است که هر تصمیم جمعی ما، نه تنها برای چهار سال بلکه برای سال‌های متمادی زندگی تک‌تک ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد، از این رو استفاده از این حق، اهمیتی بسیار مضاعف دارد.

تهدیدها علیه کشور و تحریم‌های ظالمانه استکبار به‌ویژه شیطان و از سوی دیگر ضرورت حضور در صحنه توأم با بصیرت و حفظ وحدت و همگرایی ملی را بیش از پیش آشکار می‌کند؛ چراکه حضور پرشور و حداکثری خیل مردم، ضمن تضمین امنیت ایران اسلامی پشتوانه محکمی برای منتخب مردم است.

جمهوری اسلامی ایران امروز، بیش از همیشه به دولتی ولایتمدار، شجاع، هشیار، کارآمد و همه‌جانبه‌نگر برای عبور از بحران‌های پیش‌رو و ترمیم اقتصاد نیاز دارد.

حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام(ره)، لبیک به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است. این حضور شکوه‌آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی‌کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند. چنان که مقام معظم رهبری(حفظه الله) نیز فرمودند: «انتخابات در کشور بسیار مهم است، هم از جنبه خارجی، هم داخلی. از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می‌گیرد و افراد تازه‌نفسی و پرانگیزه وارد کار می‌شوند و در دستگاه اجرایی کشور یک نوسازی صورت می‌گیرد و نفس تازه‌ای به دستگاه اجرایی داده می‌شود. از جهت وجهه خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان‌دهنده اقتدار ملی است.»

امروز نیاز اصلی کشور و نقطه کلیدی حل مشکلات اساسی جامعه، ساماندهی امور اقتصادی و حل مسئله معیشت و غلبه بر مشکلات حاصل از تحریم‌های شیطان بزرگ است که راهکار اصلی آن حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی است و با حضور چشمگیر هم‌وطنان گره دشواری‌ها گشوده خواهد شد و پشتوانه حمایت عمومی، فردی توانمند را به عرصه اجرایی کشور عرضه خواهد کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، ضمن دعوت حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی و انتخاب اصلح یادآور می‌شود مشارکت در انتخابات تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا به‌ویژه سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و راه را بر فتنه‌گری‌ها و اندیشه‌های ناپاک دشمنان این مرز و بوم خواهد بست.»

انتهای پیام
captcha