قهر با صندوق رأی هیچ مشکلی را حل نمی‌کند
کد خبر: 3978291
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
انتخابات 1400 /2

قهر با صندوق رأی هیچ مشکلی را حل نمی‌کند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه قهر با صندوق رأی هیچ مشکلی را حل نمی‌کند چراکه مردم با استفاده از رأی خود می‌توانند در مسیر توسعه و پیشرفت کشور نقش ایفا کنند، یادآور شد: مردم ایران و کردستان به طور قطع در انتخابات شرکت خواهند کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز، 28 خردادماه با حضور در شعبه اخذ رأی واقع در مسجد جامع سنندج با اشاره به اینکه انتخابات شرکت در یک حرکت ملی است، اظهار کرد: شرکت در این حرکت ملی وظیفه تک‌تک ملت ایران است چراکه انتخابات زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه کشور خواهد شد.

وی انتخابات در جمهوری اسلامی را دارای اثری منطقه‌ای و جهانی است، افزود: رهبر معظم انقلاب در ساعات اولیه آغاز انتخابات پای صندوق رأی حاضر شدند به تبع وظیفه مردم شرکت به موقع در انتخابات است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: امروز همه معاندان در برابر انقلاب اسلامی قد علم کرده‌اند اما مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد و جواب دندان‌شکنی به دشمنان نظام خواهند داد.

وی حضور در انتخابات را برای امنیت، توسعه و حتی گفت‌وگوی بین‌الملل بسیار حائز اهمیت دانست و ادامه داد: حضور با نشاط مردم نشانه ادامه راه شهدا و تجدید میثاق مردم با آرمان‌های امام و انقلاب است.

سردار حسینی با اشاره به اینکه قهر با صندوق رأی هیچ مشکلی را حل نمی‌کند چراکه مردم با استفاده از رأی خودشان می‌توانند در مسیر توسعه و پیشرفت کشور نقش ایفا کنند، یادآور شد: مردم ایران و کردستان به طور قطع در انتخابات شرکت خواهند کرد لذا از مردم تقاضامندیم که اگر تا به حال تصمیم به دادن رأی نگرفته‌اند برای تعیین سرنوشت کشور پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

انتهای پیام
captcha