قدردانی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد برای مشارکت مردم در انتخابات
کد خبر: 3978965
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷

قدردانی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد برای مشارکت مردم در انتخابات

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حضور پرشور مردم استان در انتخابات 28 خرداد ۱۴۰۰ تقدیر کرد.

پیام تشکر استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد جهت مشارکت در انتخابات

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 30 خردادماه با تبریک آغاز ولادت با سعادت امام رضا(ع)، اظهار کرد: مردم ایران با حضور حماسی و پرشور خود در انتخابات سنگ تمام گذاشتند و انتخاباتی شکوهمند برگزار شد.

وی این پیروزی را به رهبر فرزانه انقلاب، ملت شریف ایران و مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض کرد و گفت: این انتخابات در شهرستان‌های ۹ گانه استان در امنیت کامل برگزار شد و کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های برتر کشور این بار هم خوش درخشید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان منتخب مردم تبریک می گویم، بیان کرد: امید است این مشارکت موجب خیر و برکت و خدمات بیشتر به مردم شود.

کلانتری تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات بیانگر تعهدی است که مردم به نظام و انقلاب دارند.

وی ابراز کرد: در سخت‌ترین شرایط امروز علیرغم همه سختی‌ها مردم حضور چشمگیر داشتند و این مهم بار مسئولیت را سنگین می کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه این مردم شایسته خدمتگذاری هستند، ادامه داد: جا دارد از مردم استان به خاطر این حضور حماسی تقدیر کنیم. انتخابات در این استان در شرایط مطلوب برگزار شد. امید است بعد از این انتخاب بیش از پیش شاهد خدمتگذاری به مردم باشیم.

کلانتری تاکید کرد: دشمنان از این حضور عبرت گرفتند و می‌دانند که مردم همیشه در صحنه حضور دارند و با هر نگاه و خط فکری پیرو مقام معظم رهبری بوده و به نظام وفادار هستند.

وی بیان کرد: از نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، هیئت های نظارت ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا، هیئت های بازرسی، مجمع نمایندگان استان، جامعه دانشگاهی، چهره های فرهنگی و مذهبی، مجموعه تامین امنیت شعب و تامین امنیت کل استان، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج قهرمان، دستگاه امنیتی که اشراف اطلاعاتی داشتند و همچنین حمایت دستگاه قضایی، برای خلق این حماسه با شکوه تشکر می کنم.

کلانتری تلاش‌های اصحاب رسانه، خبرنگاران خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و نشریات محلی و مجموعه صدا و سیمای استان در دو بخش رادیو و تلویزیون را نیز قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: رسانه‌ها در ایجاد شور و نشاط در بین مردم برای مشارکت در انتخابات نقش بی بدیلی ایفا کردند.

وی به منتخب مردم شهرستان‌های گچساران، باشت و همچنین منتخبان شوراهای شهر و روستا تبریک گفت.

انتهای پیام
captcha