پیام تسلیت امام جمعه ارومیه در پی درگذشت خبرنگاران
کد خبر: 3979794
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

پیام تسلیت امام جمعه ارومیه در پی درگذشت خبرنگاران

امام جمعه ارومیه، درگذشت دو تن از خبرنگاران خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا را در حادثه ناگوار واژگونی اتوبوس خبرنگاران در شهرستان نقده را تسلیت گفت.

ارسالی امروز ا پیام تسلیت امام جمعه ارومیه در پی درگذشت دو تن از خبرنگاران واژگونی اتوبوس در نقدهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی‌قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه،  3تیرماه، در پیامی ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان حادثه ناگوارواژگونی اتوبوس خبرنگاران در شهرستان نقده درگذشت دو تن از خبرنگاران خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبرحادثه ناگوار واژگونی اتوبوس خبرنگاران و جان باختن دوتن از خبرنگاران جوان و پر تلاش خانم ها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی از خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا موجب تأثر و تألم شد.

خبرنگاران عزیز، تلاشگران گمنام عرصه رسانه و صدای رسای مردم و مسئولین در انعکاس اخبار و رویدادها هستند که لازم است زحمات این عزیزان به‌خوبی دیده شود و امنیت و سلامتی آن‌ها در تمامی شرایط مورد توجه جدی قرار بگیرد.

اینجانب درگذشت خبرنگاران عزیز را به جامعه رسانه‌ای و خانواده‌های محترم آن‌ها تسلیت می‌گویم  واز خداوند متعال عافیت و سلامتی  برای مصدومین این حادثه ناگوار خواستارم.

 

سید مهدی قریشی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه

انتهای پیام
captcha