مسئولان پاسخگوی جان‌باختن خبرنگاران باشند
کد خبر: 3980036
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

مسئولان پاسخگوی جان‌باختن خبرنگاران باشند

در بخشی از پیام تسلیت سازمان بسیج رسانه فارس و انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان این استان در خصوص حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران آمده است: «با توجه به اظهارات مصدومین، از این حادثه دردناک‌تر، سوء‌مدیریت و فراهم نکردن شرایط مناسب سفر برای خبرنگاران اعزامی بود که باید مسئولان مربوطه برای سستی و اهمال احتمالی خود، حتماً جوابگو باشند».

به گزارش ایکنا از فارس، در پی واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در آذربایجان غربی و درگذشت دو تن از خبرنگاران کشورمان در این حادثه، سازمان بسیج رسانه فارس و انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان این استان پیام تسلیتی صادر کردند.

در این پیام تسلیت آمده است: «خبر واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در آذربایجان غربی که منجر به فوت دو تن از عزیزان از خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا شد، موجب اندوه و تأسف فراوان گردید.

با توجه به اظهارات مصدومین، از این حادثه دردناک‌تر، سوء مدیریت و فراهم نکردن شرایط مناسب سفر برای خبرنگاران اعزامی بود که باید مسئولان مربوطه برای سستی و اهمال احتمالی خود، حتما جوابگو باشند.

بسیج رسانه استان فارس و انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار خبرنگاران، همکاران خبرگزاری‌های وزین ایرنا و ایسنا و جامعه رسانه‌ای کشور، از درگاه الهی برای این عزیزان سفرکرده رحمت و غفران الهی مسئلت دارد.

به امید آنکه دیگر شاهد این گونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم. ان‌شاءالله»

انتهای پیام
captcha