صدور مجوز فعالیت خبرگزاری علم و فرهنگ در استان اردبیل
کد خبر: 3980059
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

صدور مجوز فعالیت خبرگزاری علم و فرهنگ در استان اردبیل

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از صدور موافقت راه‌اندازی چهارمین نمایندگی استانی خبرگزاری علم و فرهنگ(سیناپرس) در استان اردبیل خبر داد.

صدور مجوز فعالیت خبرگزاری علم و فرهنگ در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، پنجم تیرماه، اظهار کرد: این نمایندگی در راستای توسعه فعالیت‌های این خبرگزاری در سطح کشور، ارتقای کیفی و کمی اخبار و ارتباط بهتر با دانشگاهیان و نخبگان کشور به زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: سیناپرس بعد از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سومین نمایندگی خبرگزاری جهاددانشگاهی است که در استان اردبیل با رسالت انعکاس نقش دانشگاهیان و نخبگان در پیشرفت کشور، ارتقای آگاهی علمی افراد جامعه و ایفای نقش واسط بین مسئولان، نخبگان و مردم فعالیت خواهد کرد.

اوچی اردبیلی با تأکید به نقش و اهمیت علم و تفکر در توسعه علمی و همه‌جانبه کشور، تصریح کرد: سیناپرس با هدف ارتقای سطح آگاهی و دانایی جامعه نسبت به تحولات علمی و فرهنگی در سطح کشور و جهان، اطلاع رسانی صحیح، صریح، سریع و دقیق از رویدادهای علمی و ایجاد زمینه‌های لازم به منظور معرفی پیشرفت‌های کشور با محوریت معرفی واقعیات جامعه علمی ایران در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: این خبرگزاری با مدنظر قرار دادن دقت، صحت داده‌ها، زبان قابل‌ فهم برای مردم، گزارشگری دقیق و قرار دادن موضوعات در چارچوب‌های خاص آن در زمینه خبررسانی رویدادهای علمی کشور تلاش خواهد کرد.

گفتنی است، خبرگزاری علم و فرهنگ(سیناپرس) وابسته به جهاددانشگاهی با نشانی اینترنتی sinapress.ir از سال 1393 آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام
captcha