سپاه آمریکا را زمین‌گیر کرده است
کد خبر: 3981181
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
امام‌جمعه کرج:

سپاه آمریکا را زمین‌گیر کرده است

امام‌جمعه کرج گفت: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مهم‌ترین نیرویی که مقابل آمریکا ایستاده و آن را زمین‌گیر کرده؛ نیروی سپاه است.

سپاه آمریکا را زمین‌گیر کرده است

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی حسینی همدانی، امام‌جمعه کرج، 9 تیرماه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مهم‌ترین نیرویی که مقابل آمریکا ایستاده و آن را زمین‌گیر کرده؛ نیروی سپاه است.

وی با تأکید بر اینکه سپاه باید اقتدار و استقامت خود را در مقابل آمریکا حفظ کند، افزود: طی سال‌های متوالی آمریکا در مقابل سپاه شکست خورده و نتیجه این شکست‌های متوالی این بوده که ترامپ، سپاه ایران به‌عنوان تروریست اعلام شد.

این مسئول توضیح داد: بیش از 40 سال است نیروهای سپاه توانسته‌اند در منطقه امنیت پایدار ایجاد کنند که این چیزی جز ناکامی برای آمریکا و متحدانش به‌دنبال نداشته است.

امام‌جمعه کرج اضافه کرد: نیروهای سپاه در دهه اول انقلاب توانستند در مقابل نقشه کودتا و جنگ ایستادگی کنند و با هدایت کشور به سمت خودکفایی اقتصادی، ایجاد پالایشگاه و... باعث چند برابر شدن حرص آمریکا شدند.

امام‌جمعه کرج گفت: سپاه از زمان آغاز تحریم تاکنون اجازه نداده مسئله کار و تولید در کشور تعطیل شود و با ایجاد راه‌آهن، جاده، گازرسانی و... ضربه‌های سختی به آمریکا وارد کرده است.

حسینی همدانی توضیح داد: نیروهای سپاه در حوادث و بلایای طبیعی هم همواره با سرعت حاضر بودند و در کنار مردم برای کاهش آسیب‌ها و آلام خسارت‌دیدگان حضور داشتند.

این مسئول با اشاره به اینکه سپاه توانسته اتحاد خوبی بین مردم و نظام برقرار کند، گفت: آمریکا منتظر است اتفاقی بیفتد تا بتواند بین مردم و نظام جدایی بیفکند ولی خوشبختانه تا‌کنون موفق نبوده است.

امام‌جمعه کرج بیان کرد: برخی با چهره موجه و با بیان زیبا به‌دنبال نفوذ در میان مردم هستند و اگر دقیق نباشیم ما را از آرمان‌ها دور می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی در صحبت‌های خود از لفظ سرباز وطن استفاده می‌کنند، گفت: ما چیزی به نام سرباز وطن نداریم و هر آنچه هست سرباز اسلام است چون اسلام جهان شمول است.

انتهای پیام
captcha