غدیر؛ تعیین‌کننده خط مشی مسلمانان تا قیامت
کد خبر: 3981210
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

غدیر؛ تعیین‌کننده خط مشی مسلمانان تا قیامت

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اشاره به اهمیت بزرگداشت عید غدیر به عنوان عظیم‌ترین عید در نزد شیعیان، آن را واقعه بزرگی دانست که تعیین‌کننده خط مشی مسلمانان تا قیامت است.

به گزارش ایکنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن هفته ولایت و امامت، نشست هم‌اندیشی کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بنیاد بین‌المللی غدیر فارس با هدف ترویج فرهنگ امامت و ولایت امروز، 9 تیرماه در محل این دانشگاه برگزار شد.

سیدابوالفضل هاشمی اصل، مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست با اشاره به اهمیت بزرگداشت عید غدیر به عنوان عظیم‌ترین عید در نزد شیعیان، آن را واقعه بزرگی دانست که تعیین‌کننده خط مشی مسلمانان تا قیامت است و تأکید کرد: ضروری است که برای پاسداشت این عید بزرگ، بین دستگاه‌های اجرایی هماهنگی­های برنامه‌ریزی شده‌ای انجام شود.

وی افزود: فعال‌سازی پویش «استقبال از دهه ولایت» در تمامی واحدهای محیطی و ستادی دانشگاه، برگزاری و تشکیل کلاس‌های غدیرشناسی ویژه اساتید، مدیران و کارکنان دانشگاه و برپایی نمایشگاه از دیگر محورهای این نشست بود.

این نشست با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین وحید احمدی، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر فارس؛ حجت‌الاسلام والمسلیمن حجت‌الله نوایی، کارشناس فرهنگی- مذهبی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و محسن ورزنده، مسئول آموزش کارکنان دانشگاه در دفتر کانون بسیج جامعه پزشکی این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام
captcha