6 شهرستان یزد در وضعیت قرمز قرار گرفت
کد خبر: 3981673
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

6 شهرستان یزد در وضعیت قرمز قرار گرفت

سخنگوی دانشگاه علوم‌ پزشکی یزد از تداوم افزایش بستری‌های مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان و قرار گرفتن شش شهرستان در وضعیت قرمز خبر داد.

6 شهرستان یزد در وضعیت قرمز قرار گرفتبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم‌ پزشکی شهید صدوقی یزد، ابراهیم سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم‌ پزشکی شهید صدوقی یزد، 12 تیرماه در سخنانی از تداوم افزایش بستری‌های مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان و قرار گرفتن شش شهرستان استان در وضعیت قرمز خبر داد.

وی از بستری 500 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان خبر داد و افزود: از این تعداد، 9 نفر به‌دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم‌ پزشکی شهید صدوقی یزد بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته، 152 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شده‌اند.

سلمانی اظهار کرد: هم‌اکنون شهرستان‌های ابرکوه، اشکذر، بافق و بهاباد در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌ها در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تصریح کرد: هم‌ا‌ستانی‌ها شیوه‌نامه‌های بهداشتی را همچنان رعایت و از حضور در اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی جداً خودداری کنند.

انتهای پیام
captcha