دشمنان اسلام در مقابل بسیجی‌ها و سپاه زانو می‌زنند
کد خبر: 3981749
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
معاون اول دادستان کل کشور:

دشمنان اسلام در مقابل بسیجی‌ها و سپاه زانو می‌زنند

معاون اول دادستان کل کشور گفت: دشمنان ما در مقابل بسیجی‌ها و سپاه ما زانو می‌زنند، آن‌ها باید از سپاه خشمگین باشند، سپاه ما اقتدار هوائی و پهبادهای پیشرفته آمریکایی‌ها را در خلیج فارس تحقیر کرد.

دشمنان اسلام در مقابل بسیجی‌ها و سپاه زانو می‌زنندبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی معاون اول دادستان کل کشور امروز 12تیرماه، در سومین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری که در سالن همایش‌های پژوهشکده علامه طباطبایی حرم مطهر بانوی کرامت در قم برگزار شد، با بیان اینکه دین مبین اسلام از ادیانی است که داعیه جاودانگی دارد، بیان کرد: اسلام برای تمام ابعاد بشریت یک نظام کامل تدارک دیده است از طرفی از زمان شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی، جنایت‌های بزرگی از طرف آمریکا علیه انقلاب انجام شده است.

معاون اول دادستان کل کشور اظهار کرد: آمریکایی‌ها در ماجرای طبس قصد ضربه زدن به انقلاب را داشتند، همچنین در روز ششم تیرماه قصد جان رهبر معظم انقلاب را کردند و در ماجراهای دیگر، شدیدترین جنایات را علیه شخصیت های انقلاب انجام دادند.

موسوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72تن از همراهان ایشان، ادامه داد: شهید بهشتی و یارانش چه گناهی داشتند که ترور شدند؟ ما باید چهره واقعی آمریکا را برای مردم نشان دهیم و این جنایات علیه بشریت و حتی مردم خود آمریکا رخ داده است.

وی تاکید کرد: اگر کمک‌های آمریکا نبود، عربستان سعودی و اسرائیل چگونه می‌توانستند چنین حملاتی را به مستضعفین جهان بکنند و لذا بخاطر این اقدامات جنایتکارانه آمریکا بوده و هست که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به ما توصیه کرده‌اند با آمریکا دشمن باشیم.

معاون اول دادستان کل کشور بیان کرد: دشمنان ما از این ناراحت هستند که مردم دنیا با روشنگری‌های انقلاب آگاه می‌شوند، قریب به صد میلیون نفر از مردم آمریکا قتل عام شدند و این تنها یکی از ظلم‌های آمریکا به مردم کشور خودش است.

موسوی تاکید کرد: حکومت آمریکا داروهایی را که باید در بین حیوانات آزمایش می‌کرد، بین سرخ‌پوست‌ها آزمایش کرد و این مظلومین از درد به خود می‌پیچیدند.

وی با تاکید بر اینکه باید تاسف خورد که آمریکا با این همه جنایت، خود را مدافع حقوق بشر جا می‌زند، یادآور شد: آینده از آن اسلام و مسلمین خواهد بود و ظالمین قطعا باید به دست مسلمانان تحقیر شوند.

معاون اول دادستان کل کشور بیان کرد: دشمنان ما در مقابل بسیجی‌ها و سپاه ما زانو می‌زنند، آن‌ها باید از سپاه خشمگین باشند، سپاه ما اقتدار هوائی و پهبادهای پیشرفته آمریکایی‌ها را در خلیج فارس تحقیر کرد.

انتهای پیام
captcha