1000 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اردبیل احداث می‌شود
کد خبر: 3981902
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

1000 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اردبیل احداث می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، گفت: با هدف بهره‌مندسازی مددجویان اردبیلی از نعمت مسکن، 1000 واحد مسکونی برای مددجویان احداث می‌شود.

رضازاده// 1000 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اردبیل احداث می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، 13 تیرماه، در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه احداث مسکن با بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، سپاه و صندوق توسعه ملی در اردبیل، اظهار کرد: تمهیدات لازم در راستای بهره‌مندسازی مددجویان کمیته امداد استان از سرپناه مناسب به عمل آمده و به همین منظور برنامه‌ریزی شده تا یک هزار واحد ویژه مددجویان در استان احداث شود.

وی بیان کرد: از سال گذشته تاکنون 880 واحد مسکونی در حال ساخت است که امیدواریم شاهد بهره‌برداری از این واحدها باشیم و در مناطق محروم ساخت منزل برای خانوارهای نیازمند پرجمعیت را محقق کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، گفت: متأسفانه جمعیت حائز اهمیتی در استان اردبیل در مناطق محرومیت و با ضریب محرومیت 6، 7 و 8 سکونت دارند که در تلاش هستیم با همکاری دستگاه‌های اجرایی مشکلات آنان را برطرف‌سازی کنیم.

دشتی تصریح کرد: درصدد هستیم با همکاری خیران و دستگاه‌های اجرایی مربوطه مشکلات مسکن مددجویان نیازمندان را برطرف کرده و سرپناه و مسکن مناسبی برای نیازمندان فراهم کنیم.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون نیز 30 واحد مسکونی با همکاری خیران در استان اردبیل در مرحله احداث و بهره‌برداری قرار گرفته که به همین منظور دو میلیارد و 500 میلیون تومان به اقشار آسیب‌پذیر استان در نظر گرفته شده است و خدمات ارزنده‌ای در این زمینه در حال ارائه است.

دشتی تصریح کرد: محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات نیازمندان استان جزو اولویت‌های اساسی یوده و به همین منظور با توانمندسازی و خوداتکایی آن‌ها در تلاش هستیم تا مشکلات را به حدأقل برسانیم.

انتهای پیام
captcha