اهدای مدال «مرد انسانیت» به بن زاید؛ دهن‌کجی کلیسای کاتولیک به حقوق بشر
کد خبر: 3982598
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

اهدای مدال «مرد انسانیت» به بن زاید؛ دهن‌کجی کلیسای کاتولیک به حقوق بشر

به تازگی رئیس بنیاد آموزشی پاپی وابسته به واتیکان، مدالی با عنوان «مرد بشریت» به بن زاید، حاکم امارات اهدا کرده است. این در حالی است که بن زاید در پرونده حمله به مردم بی‌دفاع یمن در کنار عربستان بوده و با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، حقوق انسانی فلسطینیان را نادیده گرفته است.

اهدای مدال «مرد انسانیت» به بن زاید؛ دهن‌کجی کلیسای کاتولیک به حقوق بشر

به گزارش ایکنا به نقل از اسکای نیوز، کاردینال جوزپه ورسالدی، رئیس بنیاد آموزشی پاپی، شورای آموزشی کاتولیک‌های جهان، طی مراسمی در کاخ بن زاید در ابوظبی به وی مدال «مرد بشریت» اهدا کرد. 

در این مراسم اعلام شد این مدال، به پاس قدردانی از حمایت مداوم محمد بن زاید و تلاش‌های صادقانه وی در جهت پیشبرد امور بشردوستانه و امدادی و تجلیل از تلاش های وی در دفاع از صلح و همزیستی و از بین بردن درگیری‌ها و تأکید بر اهمیت گفت‌وگو به عنوان ابزاری برای جلوگیری از درگیری‌های مخرب و محافظت از ارزش‌ها و اصول انسانی و نقش پیشگام امارات متحده عربی در خدمت به تمام بشریت به ویژه با توجه به پیامدهای همه‌گیر کرونا اهدا شده است.

این در حالی است که بن زاید در کنار سران عربستان سعودی، پرونده سیاهی در پنج سال جنگ و بمباران مردم بی‌دفاع یمن دارد. همچنین وی با عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی از چهره‌های منفور در میان مسلمانان به شمار می‌رود و فعالان و آزادی‌خواهان جهان، وی را از خائنین به آرمان آزادی فلسطین از چنگال اشغالگران اسرائیلی می‌دانند. 

انتهای پیام
captcha