راه اندازی مرکز نیکوکاری رسانه در خراسان شمالی
کد خبر: 3983466
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

راه اندازی مرکز نیکوکاری رسانه در خراسان شمالی

مدیرعامل مرکز نیکوکاری رسانه خراسان شمالی گفت: به همت شماری از اهالی رسانه؛ مرکز نیکوکاری رسانه‌ در خراسان شمالی راه اندازی شد.

راه اندازی مرکز نیکوکاری رسانه در خراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان، علی خادمی، مدیرعامل مرکز نیکوکاری رسانه استان، در رابطه با راه‌اندازی مرکز نیکوکاری رسانه در استان، اظهار کرد: در آستانه روز خبرنگار و حمایت کمیته امداد حضرت امام(ره) استان و با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری و نوعدوستی و کمک به نیازمندان ، مرکز نیکوکاری رسانه در خراسان شمالی راه اندازی شد.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا با بهره‌گیری از توان همکاران رسانه‌ای در سطح استان و استفاده از فضای مجازی و فضای رسانه‌های مکتوب، در راستای ارتقا فرهنگ نیکوکاری و نوعدوستی گام‌های موثری برداریم.

خادمی اضافه کرد: این مرکز به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی به ویژه اهالی قلم و رسانه، خبرنگاران رسانه‌ها اعم از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، نشریات مکتوب، صدا و سیما و نویسندگان، هنرمندان و...  در راستای کمک به نیازمندان جامعه؛ راه اندازی شده است.

وی گفت: دفتر مرکزی این رسانه در خراسان شمالی در محل دفتر پایگاه خبری نسیم امروز و روزنامه نسیم خراسان شمالی واقع در خیابان بانک مسکن- نبش فرهادی 4 مستقر است وانشاءالله از امروز فعالیت‌های نیکوکارانه خود را آغاز خواهد کرد.

خادمی افزود: معرفی نیکوکاران و خیران استان و خیران رسانه‌ای، شناسایی نیازمندان و کمک به رفع مشکلات آنان و کمک به ترویج فرهنگ نیکوکاری از جمله اهداف تشکیل مرکز نیکوکاری رسانه است.

وی از عموم فرهنگ دوستان و اهالی رسانه در سراسر استان خواست تا ضمن معرفی این مرکز در خبرگزاری‌ها و کانال‌های خبری در راستای جذب، حمایت و کمک خیران به این مرکز کمک کنند.

خادمی شماره حساب این مرکز را 881010482  و شماره کارت مرکز را 2558-5029-9979-6037 اعلام کرد و گفت: همه نیکوکاران و خیران عزیز می‌توانند، کمک‌ها، نذورات، صدقات و کمک‌های خیرخواهانه خود را به این حساب واریز نمایند.

مدیرعامل مرکز نیکوکاری رسانه در خراسان شمالی افزود: این مرکز نیکوکاری تلاش خواهد کرد تا از محل کمک‌های جمع آوری شده ؛ کمک به نیازمندان؛ بیماران صعب العلاج؛ تهیه و تامین جهیزیه برای نوعروسان و... را دردستور کار خود قرار دهد.

وی از همکاری‌ها و حمایت های نهاد کمیته امداد حضرت امام(ره) استان و شهرستان در راه اندازی این مرکز تشکر و قدردانی و اظهار امیدواری کرد که با حمایت و همراهی جامعه رسانه‌ای، این مرکز نیکوکاری به یکی از مراکز نمونه استان تبدیل شود.

انتهای پیام
captcha