اشتغال‌زایی برای ۲۳۱ مددجوی مهابادی
کد خبر: 3984427
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

اشتغال‌زایی برای ۲۳۱ مددجوی مهابادی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ه) گفت: ۲۳۱ نفر از مددجویان مهاباد با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی صاحب شغل شده‌اند.

ارسالی| اشتغال‌زایی برای ۲۳۱ نفر از مددجویان مهابادحسین خضری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد، در گفت‌وگو با ایکنا از آذرباجان غربی، با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان از جمله اهداف اصلی کمیته امداد است، اظهار کرد: برای همین منظور پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و حمایت از کارآفرینانی که به مددجویان شغل می‌دهند از جمله اقدامات کمیته امداد است.

وی افزود: در سال گذشته ۱۷۶ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان مهاباد پرداخت شد که این وام‌های در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، مشاغل خانگی و صنایع‌دستی بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی ادامه داد: در سال گذشته رتبه نخست بیشترین پرداخت تسهیلات متعلق به مهاباد بوده است که این نشان‌دهنده این است که بیشترین میزان جذب اعتبارات مربوط به این شهرستان بود.

وی با بیان اینکه بازرسی‌ها از طرح‌های اشتغال‌زایی به صورت مستمر انجام می‌شود، تصریح کرد: طبق این بازرسی‌ها تاکنون ۱۰۸ طرح به مرحله خودکفایی رسیده است.

خضری در پایان تصریح کرد: امسال نیز در نظر گرفته شده است ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در مهاباد پرداخت شود که اعتبار لازم برای این تسهیلات نیز تا دو ماه آینده تأمین می‌شود.

انتهای پیام
captcha