دهه امامت و ولایت فرصتی برای انجام کارهای خداپسندانه است
کد خبر: 3986250
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

دهه امامت و ولایت فرصتی برای انجام کارهای خداپسندانه است

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز البرز با تاکید براینکه دهه امامت و ولایت پیام‌ کمک و دستگیری به فقرا و نیازمندان را در جامعه اسلامی به همگان یادآوری می‌کند، گفت: باید برای توسعه فعالیت‌های خیرخواهانه در جامعه تلاش کنیم.

دهه امامت و ولایت فرصتی برای انجام کارهای خداپسندانه است

حسن مهرانی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهارکرد: در آستانه غدیر، عید بزرگ شیعیان باید از فضای مجازی برای تبلیغ غدیر استفاده کنیم زیرا واقعه غدیر پیامی برای تمام نسل‌ها است.

وی با بیان اینکه معنای واقعی کریم‌بودن را از بزرگان و به‌ویژه ائمه اطهار(ع) از جمله حضرت امام علی(ع) آموخت، اضافه کرد: مدرسه‌سازی در جامعه ایران اسلامی از دیرباز به‌عنوان یک عمل نیک و ستودنی مورد توجه بوده است که در این روزهای پربرکت نیاز به یادآوری دارد.

مهرانی تصریح کرد: در آستانه این عید بزرگ انجام هر کار نیک و پسندیده‌ای که برای کمک به نیازمندان از دستمان برمی‌آید، باید ترویج دهیم تا وحدت آفرینی در جامعه تقویت شود.

این مسئول با تاکید براینکه دهه امامت و ولایت پیام‌ کمک و دستگیری به فقرا و نیازمندان را در جامعه اسلامی به همگان یادآوری می‌کند، افزود: باید برای توسعه فعالیت‌های خیرخواهانه در جامعه تلاش کنیم و یکی از این فرصت‌های ناب برای ترویج این کار خداپسندانه دهه امامت و ولایت است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز البرز بیان کرد: خیرین مدرسه‌ساز پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۳۶۵ مدرسه با چهار هزار کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان ساخته‌اند.

مهرانی افزود: خیرین مدرسه‌ساز با اقدامات عمرانی ـ آموزشی مروج فرهنگ مشارکت درجامعه هستند و با فعالیت معنوی خود موجب شدند تا استانداردهای آموزشی در کشور ارتقا یابد.

وی تاکید کرد: خیرین مدرسه‌ساز بزرگترین سرمایه اجتماعی کشور در راستای توسعه و تجهیز مدارس هستند و همه مردم قدردان همت والای این عزیزان هستند.

انتهای پیام
captcha