اعضای شوراها در قبال اعتماد مردم با وجدان و روحیه جهادی عمل کنند
کد خبر: 3988844
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
دادستان مرکز استان مازندران:

اعضای شوراها در قبال اعتماد مردم با وجدان و روحیه جهادی عمل کنند

دادستان مرکز استان مازندران در دیدار با اعضای منتخب شورای شهر ساری بر پرهیز از هرگونه سهم‌خواهی در دوران خدمتگزاری به مردم، تأکید کرد و گفت: همه اعضای شورا امانتدار جایگاهی هستند که توسط مردم به ایشان داده شده و باید در قبال اعتماد مردم با وجدان و روحیه جهادی عمل کنند.

شوراها از هر گونه سهم خواهی پرهیز کنندبه گزارش ایکنا از مازندران، محمد کریمی، دادستان مرکز استان مازندران، 16 مردادماه در دیدار با اعضای منتخب شورای شهر ساری، ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای شورا بر پرهیز از هرگونه سهم‌خواهی در دوران خدمتگزاری به مردم تأکید کرد.

وی با بیان اینکه تجربه مقابله با فساد در حوزه‌های مختلف به‌ویژه شهرداری‌ها باید درس عبرتی برای همه افراد باشد، تصریح کرد: همه اعضای شورا امانتدار جایگاهی هستند که توسط مردم به ایشان داده شده و باید در قبال اعتماد مردم با وجدان و روحیه جهادی عمل کنند.

کریمی با تأکید بر اهمیت نقش شورا‌ها و لزوم تعامل، اتحاد و انسجام میان اعضای شورا، گفت: توسعه شهر بدون هم‌فکری، همدلی و تلاش مضاعف و پرهیز از مسائل حاشیه‌ای میسر نمی‌شود و باید با برنامه‌ریزی مناسب در جهت توسعه و پیشرفت شهر و خدمت‌رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان اقدام شود.

وی بیان کرد: دادستانی با تمام توان و ظرفیت در جهت رفع مشکلات، شورا‌های اسلامی را همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha