برگزاری مسابقه «خاطره نویسی» ویژه خبرنگاران کهگیلویه‌و بویراحمد
کد خبر: 3989358
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

برگزاری مسابقه «خاطره نویسی» ویژه خبرنگاران کهگیلویه‌و بویراحمد

مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقه خاطره نویسی خبرنگاران و فعالان رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود.

آغاز مسابقه «خاطره نویسی» ویژه خبرنگاران کهگیلویه‌و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، فخرالدین رضایی، مسئول بسیج رسانه این استان ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: به منظور پاسداشت زحماتی که خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان متحمل شده و برای اطلاع‌رسانی در ایام، مناسبت‌ها و رویداد‌های مختلف در حال تلاش و کوشش هستند مسابقه خاطره‌نویسی را در خصوص تجربه‌های تلخ و شیرین آن‌ها از کار خبرنگاری اجرا کرده ایم.

وی افزود: خانواده‌های این خبرنگاران هم به دلیل شغل خاص همسر، پدر و یا فرزندانشان دارای خاطرات و تجربیات مختلف تلخ و شیرینی هستند که به دلیل احترام و بزرگداشت خانواده‌های آنها نیز، بخشی از مسابقه به خاطرات خانواده‌های خبرنگاران اختصاص دارد.

رضایی با بیان این که بسیاری از خبرنگاران دارای مشکلات مختلفی در شغل خود هستند گفت: متاسفانه مسئولان آن گونه که شایسته خبرنگاران باشد به مشکلات شغلی، اقتصادی و درمانی آن‌ها توجه نکرده‌اند و امید است با توجه به حساسیت و اهمیت شغل خبرنگاران و فعالان رسانه ای، این توجه دوچندان شود.

رضایی با اشاره به این که خبرنگاران استان در طول سال به دلیل حضور در حوادث و رویداد‌های مختلف و یا با تولید و انتشار اخبار گوناگون دارای خاطرات ارزشمندی هستند، افزود: به همین دلیل مسابقه خاطره نویسی خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد را با موضوعان مختلفی پیش بینی کرده ایم که اصحاب رسانه استان و خانواده‌ها آن‌ها می‌توانند تا پایان مرداد، خاطرات خود را به صورت متن یا کلیپ به شماره ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ در فضای مجازی ارسال کنند.

مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: موضوعات مسابقه شامل عناوین از جمله لحظات تلخ و شیرین خبرنگاری و کار رسانه‌ای، سبک زندگی اصحاب رسانه زندگی با اصحاب رسانه، تولید اخبار اثربخش و افتخارآمیز، جنگ نرم در رسانه و فضای مجازی و امیدآفرینی و اقدامات خیرخواهانه است و در پایان مسابقه از صاحبان بهترین آثار تقدیر می‌شود.

انتهای پیام
captcha