مسئولان نسبت به ساماندهی خبرنگاران اقدامات لازم را انجام دهند
کد خبر: 3989459
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

مسئولان نسبت به ساماندهی خبرنگاران اقدامات لازم را انجام دهند

رئیس کل دادگستری استان اردبیل، گفت: ساماندهی خبرنگاران در سطح استان اردبیل جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه مسئولان بایستی برنامه‌ریزی جدی داشته باشند.

رضازاده// مسئولان نسبت به ساماندهی خبرنگاران اقدامات لازم را انجام دهندبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، 18 مردادماه، در دیدار با تعدادی از اصحاب قلم استان ضمن تشریح اهمیت و جایگاه والای خبرنگار، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین نقش‌های اصحاب رسانه، پیشگیری از وقوع جرم در جامعه و اطلاع رسانی دقیق و شفاف از رویداد‌ها و وقایع است که مسلما این امر منجر به اقدام مناسب و به موقع شده و منجر به برخورد‌های بازدارنده از سوی دستگاه قضایی می‌شود.

وی افزود: عمل بر اساس سند تحول قضایی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و جزو سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، از مهم‌ترین اولویت‌های کاری دستگاه قضایی استان می‌باشد.

کثیرلو قانون‌مداری و فرهنگ‌سازی آن در جامعه را بسیار ضروری عنوان نمود و گفت: مسلماً اصحاب رسانه می‌توانند با ظرافت خاص و هنرمندانه پایبندی به قانون را در جامعه ترویج نماید.

وی همچنین با اشاره به اهمیت فضای مجازی، بر لزوم نظارت بیشتر و دقیق‌تر بر این فضا تاکید نمود و لزوم ساماندهی خبرنگاران در سطح استان اردبیل را جزو اولویت‌های اساسی برشمرد.

انتهای پیام
captcha