خبرنگاران؛ بازوی سپاه و بسیج برای خدمت به مردم / تجلیل از ایکنا
کد خبر: 3989588
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸

خبرنگاران؛ بازوی سپاه و بسیج برای خدمت به مردم / تجلیل از ایکنا

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس با تأکید بر اینکه همواره رفع مشکلات مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی و محرومیت‌زدایی را به عنوان دغدغه اصلی فعالیت‌های خود دنبال می‌کنیم، خبرنگاران را بازوی سپاه و بسیج در این راستا توصیف کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، به مناسبت فرا رسیدن ایام بزرگداشت خبرنگار، مراسم تجلیل برخی از خبرنگاران حوزه بسیج و سپاه استان فارس امروز، 18 مردادماه به میزبانی خبرگزاری ایکنا این استان برگزار شد.

جلال یارمحمدی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران در پوشش مناسب اخبار بسیج و سپاه گفت: انصافاً به راحتی نمی‌توان از زحمات این قشر زحمت‌کنش تقدیر کرد و باید این قدردانی‌ها در طول سال و در ابعاد مختلف باشد.

وی با اشاره به شرایط شیوع کرونا افزود: سپاه به واسط مش ولایت‌پذیری که دارد و قطب‌نما را ولایت و منویات رهبر معظم انقلاب قرار داده است در ایام شیوع کرونا مطابق دستورات معظم‌له، اقدامات و رزمایش‌های متعدد کمک‌های مؤمنانه را انجام می‌دهد که همگی با محوریت مردم‌یاری و مردم‌محوری هستند.

یارمحمدی با تأکید بر اینکه همواره رفع مشکلات مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی و محرومیت‌زدایی را به عنوان دغدغه اصلی فعالیت‌های خود دنبال می‌کنیم، خبرنگاران را بازوی سپاه و بسیج در این راستا توصیف کرد و گفت: در ایام شیوع کرونا اقدامات متعددی هم در بحث توزیع بسته‌های معیشتی، محرومیت‌زدایی، آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، حمایت از دانش‌آموزان نیازمند، نذر حیا و غیره را اجرا می‌کنیم که در این زمینه اصحاب رسانه هم همکاری‌های بسیار خوبی برای پوشش اخبار این اقدامات داشته و دارند که این مسئله جای قدردانی دارد.

هادی رضایی، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس هم در این مراسم ضمن قدردانی از همراهی و همکاری خبرنگاران ایکنا در ابعاد مختلف برای کمک به این سازمان جهت رفع مشکلات اصحاب رسانه گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که همواره در سازمان بسیج رسانه دنبال می‌کنیم بحث رسیدگی به مسائل و مشکلات اصحاب رسانه است.

وی با تصریح اینکه به مناسبت ایام خبرنگار برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده‌ایم، یکی از این برنامه‌ها را حضور برخی از اصحاب رسانه در برنامه‌های زنده تلویزیونی در این ایام در شبکه فارس برشمرد.

رضایی بیان کرد: سپاه و بسیج رسانه استان فارس امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری مراسم بزرگ برای تجلیل از خبرنگاران را نداشت و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در دفتر برخی از رسانه‌ها حضور یافته و از آنان قدردانی کنیم که امروز نیز تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های مختلف در دفتر ایکنا تجلیل خواهند شد.

یادآور می‌شود، صبح امروز نیز جمعی از مسئولان روابط عمومی تیپ 37 زرهی شیراز با حضور در دفتر خبرگزاری ایکنا شعبه فارس از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران این رسانه قدردانی به عمل آوردند.

انتهای پیام
captcha