دیدار جهادگران جهاد دانشگاهی اردبیل با خانواده مدافع سلامت اردبیلی
کد خبر: 3990017
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

دیدار جهادگران جهاد دانشگاهی اردبیل با خانواده مدافع سلامت اردبیلی

تعدادی از جهادگران جهاد دانشگاهی استان اردبیل به‌مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با خانواده دکتر حبیب پشتاره، شهید مدافع سلامت اردبیلی دیدار کردند.

رضازاده// دیدار جهادگران جهاد دانشگاهی اردبیل با خانواده مدافع سلامت اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، دیدار جهادگران جهاد دانشگاهی استان اردبیل با خانواده معظم دکتر حبیب پشتاره به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی، 19 مردادماه در منزل این پزشک انجام گرفت.

در این دیدار، مهران‌اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، با بیان اینکه امروز مدافعان سلامت در جبهه دیگری همچون هشت سال دوران دفاع مقدس مشغول مبارزه هستند، اظهار کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا، فعالین عرصه پزشکی و درمانی کشور با فداکاری وارد میدان نبرد با این ویروس شده و جلوه‌هایی از ایثار را خلق کرده‌اند.

اوچی‌اردبیلی، دکتر حبیب پشتاره را از سرمایه‌های استان در زمینه پزشکی عنوان و خاطرنشان کرد: این پزشک متخصص بیهوشی با ارائه خدمات ارزنده‌ در عرصه پزشکی، یکی از چهره‌های ماندگار استان است.

وی با بیان اینکه ما مدیون از جان‌گذشتگی مدافعان سلامت هستیم، اضافه کرد: متاسفانه در مدت درگیری کشورمان با ویروس کرونا سرمایه‌های ارزشمندی چون دکتر پشتاره را از دست دادیم که جای خالی آن‌ها بیش از پیش خود را نشان می‌دهد و در آینده نشان خواهد داد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این واحد ادامه داد: جهادگران این نهاد، سربازان نظام هستند که از زمان تشکیل تاکنون برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند و هم اکنون هم در کنار مدافعان سلامت هستند.

اوچی‌اردبیلی دیدار با خانواده معظم مدافعان سلام را سعادتی برای جهادگران عنوان و تصریح کرد:  جهاد دانشگاهی سال گذشته در پاسداشت مقام و منزلت مدافعان سلامت اقدام به تجلیل از خانواده‌های معظم آنان کرد و در استان اردبیل هم از خانواده دکتر پشتاره تجلیل به عمل آمد.

در این دیدار فرزند این مدافع سلامت ضمن تشکر از جهاد دانشگاهی برای ارج نهادن به ایثارگری فعالین بخش درمانی کشور گفت: پدرم که جزء اولین پزشکان متخصص بیهوشی استان اردبیل بوده و بیست سال به تنهایی بخش بیهوشی استان را پشتیبانی و مدیریت کرده بود را 16 آذرماه سال 1399 بر اثر ویروس کرونا از دست دادیم.

پدرام پشتاره افزود: در حال حاضر کشور به ویژه بخش‌های درمانی، روزهای سختی را به خاطر شیوع ویروس کرونا سپری می‌کند که امیدواریم این تلاش‌ها به زودی به ثمر بنشیند و آرامش و آسایش به جامعه برگردد.

در پایان این دیدار با اهدای تندیس فداکاری و لوح تقدیری با امضای دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی کشور و دکتر محمدرضا ظفرقندی، رئیس سازمان نظام پزشکی کشور از خانواده دکتر پشتاره تجلیل شد.        

انتهای پیام
captcha