توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم در تاسوعا و عاشورای حسینی اشنویه
کد خبر: 3991728
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم در تاسوعا و عاشورای حسینی اشنویه

فرمانده سپاه اشنویه گفت: به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی یک هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

ارسالی| توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم در تاسوعا و عاشورای حسینی اشنویهسرهنگ یعقوب رشیدی، فرمانده سپاه اشنویه در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی یک هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

وی افزود: در تامین این بسته‌های غذایی از محل اعتبارات سپاه و کمک‌های مردمی هزینه شده و هدف از توزیع آن اجرای نیت نذری امام حسین(ع) است.

فرمانده سپاه اشنویه ادامه داد: امام حسین(ع) جان خویش را در راه دفاع از اسلام فدا کرد و در این ایام هرکسی در حد توان خویش باید در راه زنده نگه داشتن فلسفه عاشورا و محرم تلاش کند.

وی عنوان کرد: امروزه دشمنان با به راه انداختن جنگ نرم و تبلیغات فراوان سعی دارند تا تفکرات و باورهای جوانان ما را تحت تاثیر قرار دهند که باید در این راه هوشیار بود.

سرهنگ رشیدی تصریح کرد: ماه محرم بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌های اسلام و سیره اهل بیت(ع) است که از این فرصت باید به نحو احسن استفاده کرد و در این میان مسئولان و علما نقش مهمی دارند.

انتهای پیام
captcha