برگزاری ۷ محفل انس با قرآن در کردستان
کد خبر: 3992285
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

برگزاری ۷ محفل انس با قرآن در کردستان

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری هفت محفل انس با قرآن به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی در امامزاده هاجره خاتون سنندج خبر داد و گفت: این محافل قرآن مورد استقبال گرم مردم قرآن‌دوست استان قرار گرفت.

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: اداره قرآن اوقاف و امور خیریه به منظور انس و الفت بیشتر مردم با قرآن و بهره‌مندی بیشتر مردم از فیوضات ماه محرم و عزاداران حسینی محافل انس با قرآن و جزء خوانی قرآن را برگزار کرده است.

وی از برگزاری پنج محفل انس با قرآن به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی در امامزاده هاجره خاتون سنندج و دو محفل قرآنی در هاجر و سارا شهرستان قروه خبر داد و افزود: این محافل قرآن مورد استقبال گرم مردم قرآن‌دوست استان قرار گرفت.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: در این محافل قرآن استاد عبدالرحمن امام قلی از قراء صاحب نام استان و معروف به عبدالباسط کردستانی به قرائت آیات قرآن کریم پرداخت.

وی با اشاره به مراسم جزء‌خوانی قرآن در شام غربیان در امامزاده هاجره خاتون سنندج افزود: مراسم جزءخوانی قرآن کریم با قرائت خلیل همتی و حسین احمدوند از قاریان استان کردستان برگزار شد.

همتی از برگزاری مراسم جزء‌خوانی قرآن در امامزاده هاجر و سارا قروه در شب عاشورای حسینی خبر داد و یادآور شد: برگزاری محافل قرآنی در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان بر معنویت این مراسم می‌افزاید.

انتهای پیام
captcha