ابتلای ۱۵۵ هزار لرستانی به کرونا / رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی زیر ۵۰ درصد است
کد خبر: 3992341
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

ابتلای ۱۵۵ هزار لرستانی به کرونا / رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی زیر ۵۰ درصد است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته یک هزار ۸۷ نفر در لرستان به کرونا مبتلا و ۹ نفر فوت کردند، گفت: تاکنون ۱۵۵ هزار و ۱۴ نفر در لرستان به این ویروس مبتلا و دو هزار و ۱۳۳ نفر جان باختند.

ابتلای 155 هزار لرستانی به کرونا / رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کمتر از 50 درصد استبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، محمدرضا نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز، 31 مردادماه در تشریح وضعیت کرونا در لرستان، از فوت 9 لرستانی طی شبانه‌روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در لرستان تاکنون دو هزار و 133 نفر بر اثر ابتلاء به این ویروس جان باخته‎اند.

وی با اشاره به ابتلای 859 لرستانی به ویروس کرونا در شبانه‌روز گذشته، تصریح کرد: تاکنون 155 هزار و 14 نفر در لرستان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

نیکبخت با بیان اینکه هم‌اکنون یک هزار و 321 بیمار کرونایی در مراکز درمانی لرستان تحت مراقبت‌های پزشکی هستند، اضافه کرد: در کنار تسریع در واکسیناسیون مردم، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک همچنان مهمترین راه‌های مقابله با ویروس خطرناک کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان این مطلب که رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم کمتر از پنجاه درصد است، تاکید کرد: هیچ راهی نداریم جز اینکه مردم رعایت کنند، متاسفانه در برخی شهرستان‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی سی تا چهل درصد است.

رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کمتر از ۵۰ درصد است

سیدموسی خادمی، استاندار لرستان نیز روز گذشته در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه روند ابتلا و بستری ناشی از کرونا در استان افزایشی است، گفت: انتظار ما از مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی با بیان اینکه یکی از مصوبات ستاد منع تردد در استان تا یک هفته دیگر است، افزود: همچنین دستورالعمل هوشمند مبنی‎بر تعطیلی همه مشاغل به جز مشاغل گروه یک در شهر‌های قرمز همچنان پابرجا است.

انتهای پیام
captcha