امامزادگان کرج میزبان ۱۰ محفل انس با قرآن هستند
کد خبر: 3992557
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
همزمان با دهه دوم محرم؛

امامزادگان کرج میزبان ۱۰ محفل انس با قرآن هستند

مدیرکل اوقاف البرز گفت: همزمان با آغاز دهه دوم محرم ۱۰ محفل انس با قرآن در امامزادگان شاخص کرج خبرداد و گفت: این محافل قرآن مورد استقبال مردم قرآن‌دوست قرار گرفته است.

امامزادگان کرج میزبان 10محفل انس با قرآن هستند

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه به منظور انس و الفت بیشتر مردم با قرآن و بهره‌مندی بیشتر مردم از فیوضات ماه محرم و عزاداران حسینی محافل انس با قرآن را در آستان مقدس امامزادگان این استان برگزار کرده است.

وی از برگزاری 12 محفل انس با قرآن در دهه اول محرم خبرداد و گفت: این محافل قرآنی در آستان مقدس امامزادگان البرز  و به‌صورت ویژه در امامزادگان محمد(ع)، طاهر(ع) و حسن(ع) کرج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه این محافل قرآنی با حضور قاریان استانی و کشوری برگزار شد، افزود: علاوه بر محفل انس با قرآن، دو مراسم جزءخوانی هم در امامزاده طاهر(ع) کرج برگزار شد.

دشتکی در پایان گفت: در دهه دوم محرم نیز این امامزاده‌های استان برگزاری محفل انس با قرآن را در دستور کار خود قرار داده‌اند و به‌صورت ویژه از 29 مرداد محافل قرآنی در سه امامزاده کرج در حال برگزاری است که خوشبختانه با استقبال خوب مردم قرآن‌دوست کرج هم همراه شده است.

 

انتهای پیام
captcha