آمار جان‌باختگان کرونا در لرستان به ۲۱۵۲ نفر رسید
کد خبر: 3992816
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

آمار جان‌باختگان کرونا در لرستان به ۲۱۵۲ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه تاکنون دو هزار و ۱۵۲ نفر در لرستان بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند، گفت: در شبانه‌روز گذشته یک‌هزار و ۲۴۸ نفر در لرستان به کرونا مبتلا و در این مدت ۱۰ نفر فوت کردند.

آمار جان‌باختگان کرونایی در لرستان به ۲۱۵۲ نفر رسیدبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، محمدرضا نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز، دوم شهریور در تشریح آخرین وضعیت کرونا در لرستان از فوت ۱۰ لرستانی طی شبانه‌روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

وی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در لرستان تاکنون دو هزار و ۱۵۲ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند.

نیکبخت با اشاره به ابتلا هزار و ۲۴۸ لرستانی به ویروس کرونا در شبانه‌روز گذشته و اینکه تاکنون ۱۵۷ هزار و ۴۹۷ نفر در لرستان به این ویروس مبتلا شده‌اند، اضافه کرد: در حال حاضر یک‌هزار و ۳۹۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی لرستان تحت مراقبت‌های پزشکی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه در کنار تسریع در واکسیناسیون مردم، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک همچنان مهمترین راه‌های مقابله با ویروس خطر ناک کروناست، گفت: تاکنون ۵۷۵ هزار و ۷۸۴ دُز واکسن وارد استان شده است.

نیکبخت با اعلام ورود ۴۰ هزار دُز واکسن جدید کرونا به لرستان اظهار کرد: روزانه در ۳۱ مرکز و پایگاه واکسیناسیون ظرفیت تزریق ۱۵ هزار دُز واکسن ایجاد شده است و در حال حاضر افراد ۵۵ سال به بالا در لرستان واکسینه می‌شوند.

وی در خاتمه از مردم خواست تنها در صورت دریافت پیامک و یا تماس تلفنی به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

 

انتهای پیام
captcha