طرح «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 3993183
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

طرح «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی از اجرای طرح«هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» به صورت مجازی خبر داد و گفت: این برنامه ممکن است که به صورت حضوری نیز با کمترین تعداد ظرفیت در طی دو روز برگزار شود.

ارسالی| طرح «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شودحجت‌الاسلام اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و در عین حال تداوم برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون چراغ کانون‌های مساجد استان با وجود بیماری، خاموش نشده و برنامه‌ها یا به صورت مجازی برگزار شده است و یا اینکه فعالیت‌های مختلفی مانند توزیع بسته‌های معیشتی و گوشت قربانی و پخت غذای گرم در سراسر استان انجام گرفته است.

وی افزود: برای تمامی مناسبت‌های مختلفی هم که در آینده اتفاق خواهد افتاد برنامه‌ریزی شده و همه آنها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می شوند و هم اکنون نیز برنامه‌هایی برای اجرا در ماه محرم، اربعین و ماه صفر پیش‌بینی شده است.

مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی از اجرای برنامه«هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» به صورت مجازی خبر داد و تصریح کرد: این برنامه ممکن است که به صورت حضوری با کمترین تعداد ظرفیت نیز در طی دو روز برگزار شود.

وی تاکید کرد: بنابراین پایگاه‌های مساجد برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری حفظ شده تا کلاس‌های هنری و تئاتر و تعذیه در آنها برگزار شود.

حجت‌السلام بیگی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه‌های تعذیه خیابانی و سیار با رعایت موازین بهداشتی از اول ماه صفر در استان اظهار داشت: این برنامه‌ها در پنج نقطه روستایی در فضای باز برگزار می‌شود و در این راستا نمایش صحنه‌هایی از معارف اهل بیت(ع) و صحنه کربلا به نمایش گذارده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha